pytanie o alergologa dermatologa w Warszawie i okolicach

1. Data: 2003-05-30 10:03:39

Temat: pytanie o alergologa dermatologa w Warszawie i okolicach
Od: "Beta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję sprawdzonego lekarza o specjalności alergolog dermatolog w Wawie
lub okolicach. Może być też sprawdzona placówka o takiej specjalności.

Moim problemem jest to że prawie wszyscy lekarze u których byłam proponują
bardzo podobne środki: wapno, Zyrtec i ewentualnie Hydrocortisony albo inne
maści oparte na sterydach. Niestety, skutek wszystkich tych kuracji jest
bardzo znikomy. Standardowe testy (około 30 odczynników, na rękach i
plecach) wyszły ujemnie (czyli na nic nie jestem uczulona, ale fajnie!).

Jestem zniechęcona prawie całkowicie do dalszych eksperymentów z chodzeniem
do lekarzy, ale ponieważ problem jest dla mnie ważny, zapytuję niniejszym,
czy ktoś słyszał, czy ktoś zna - dobrego, nowoczesnego, oczytanego, być może
niekonwencjonalnego dermatologa.

Beta

2. Data: 2003-06-01 07:16:30

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję sprawdzonego lekarza o specjalności alergolog dermatolog w Wawie
> lub okolicach. Może być też sprawdzona placówka o takiej specjalności.

Rozumiem Cię znakomicie, ale nie znam. Kiedyś szukałam. Okazuje się, że to
nie musi być alergolog wystarczy dobry dermatolog. Ale niestety nie mogę
żadnego polecić.
Czy sprawdzałaś czy jesteś uczulona na chlor?
możesz odpowiedzieć na priv :)
Pozdrawiam
barbarella

Bar tlenowy - co sądzicie
Zrosty, ciaza pozamaciczna a dalsze powiklania
badanie grupy krwi u dziecka
maksymalne ciśnienie krwi przy wysiłku?
Dermatologia