pytanie o ciasto owocowe na kruchym z pianka u gory :)

1. Data: 2004-07-17 20:36:30

Temat: pytanie o ciasto owocowe na kruchym z pianka u gory :)
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byl taki przepis podany przez Baska w czerwcu:

Chcialabym to zrobic z wisniami - czy sie nadaja do tego ciasta i czy
nie powinnam ich pocukrzyc?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2004-07-17 21:08:37

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisal w wiadomosci
> Byl taki przepis podany przez Baska w czerwcu:
[ciach przepis]

> Chcialabym to zrobic z wisniami - czy sie nadaja do tego ciasta i czy
> nie powinnam ich pocukrzyc?

Daje wisnie na kruchy spod uprzednio przesmazone z cukrem (mozna tez w
mikrofali na 6 min z cukrem na maksymalnej mocy), na nie troche porwanego
kruchego ciasta, potem piana i gotowe. Smakuje wybornie.

> Pozdrawiam, Sabina

Dorota

1. Data: 2004-07-17 23:20:46

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jul 2004 23:08:37 +0200, "dorka" <d...@i...pl>
wrote:

>Daje wisnie na kruchy spod uprzednio przesmazone z cukrem (mozna tez w
>mikrofali na 6 min z cukrem na maksymalnej mocy), na nie troche porwanego
>kruchego ciasta, potem piana i gotowe. Smakuje wybornie.

Mikrofali nie mam. Co znaczy smazyc z cukrem? Wrzucic na patelnie z
cukrem i poczekac az zmiekna/cukier sie rozpusci?
Z surowymi wisniami nie pojdzie?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2004-07-19 13:26:04

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mikrofali nie mam. Co znaczy smazyc z cukrem? Wrzucic na patelnie z
> cukrem i poczekac az zmiekna/cukier sie rozpusci?

Dokladnie tak, jak piszesz:)

> Z surowymi wisniami nie pojdzie?

Mysle, ze pojdzie, z przyzwyczajenia przesmazam.

> Pozdrawiam, Sabina

Dorota

cukinia czy kabaczek?
co to i jak to się robi???