pytanie o cynk

1. Data: 2002-05-19 19:17:31

Temat: pytanie o cynk
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalam ostatnio w pewnej ksiazce, ze niedobor cynku moze wywolac zmiany
m.in. w owlosieniu. Jak to sie dokladnie objawia? Czy niedobor tego
pierwiastka powoduje wzrost owlosienia czy wypadanie.
I takie jeszcze male dodatkowe pytanko. Co zrobic, zeby wlosy na ciele tak
bardzo nie czernialy? Zauwazylam bowiem, ze na twarzy (nad ustami) i rekach
bardzo pociemnialy mi wlosy. Nie wiem czym jest to spowodowane i bardzo mnie
to martwi. Jak temu zapobiec?

2. Data: 2002-05-19 20:07:46

Temat: Re: pytanie o cynk
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy niedobor tego
> pierwiastka powoduje wzrost owlosienia czy wypadanie.

Raczej chodzi tu o wypadanie włosów. Poza tym niedobór pogarsza wygląd
skóry, mogą wystepować zaburzenia smaku i powonienia, powoduje wolniejsze
gojenie się ran i wiele innych dolegliwości.

> [...]
rekach
> bardzo pociemnialy mi wlosy. Nie wiem czym jest to spowodowane i bardzo

Jesli nie chcesz ich wydepilować, to proponuję użyć wody utlenionej -
osłabia i rozjaśnia ciemne owłosienie.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

3. Data: 2002-05-19 20:09:05

Od: "wiechu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> m.in. w owlosieniu. Jak to sie dokladnie objawia? Czy niedobor tego
> pierwiastka powoduje wzrost owlosienia czy wypadanie.

Brak cyku z tego co wiem powoduje m.in.osłabienie włosów .

> [...]
rekach
> bardzo pociemnialy mi wlosy. Nie wiem czym jest to spowodowane i bardzo

To zależy czy jesteś naturalną brunetką,ile masz lat .Musisz obserwować
jeżeli objawy sie zaczną znacznie nasilać,a przy tym masz bardzo wydłużone
cykle to zgłoś się z tym probl.do ginekologa-mogą to być zaburzenia
hormonalne.Pozdr.Kinga

L-karnityna i odchudzanie.
Dzieciak połknął mały przedmiot
Pomocy!!!