laserowa korekcja wzroku - pytanie

1. Data: 2002-05-19 15:50:34

Temat: laserowa korekcja wzroku - pytanie
Od: "Stefan Wyszyński" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć wszystkim szanownym grupowiczom .

mam ok 31 lat i wadę wzroku ok -4 dioptrie

słyszałem że w lecznicy oko laser med przy ul . boya żeleńskiego w warszawie
są przeprowadzane zabiegi laserowej kjorekcji wzroku
cena za wstępne badanie i operację to ok. 4000 zł

przed operacją trzeba podpisac papierek że w razie błędu lekarskiego lub
komplikacji po operacji nie rości się żadnych praw wobec lekarzy i kliniki.

mam pytanie czy operacja jest bezpieczna i czy warto jej się poddawać .
wzrok pogorszył mi się w podstawówce i wtedy zaczynałem od -0.5 dioptrii a
potem już się wada powiękaszała i od 10 lat nie zmienia się .
wiem że po operacji dostaje się zwolnienie lekarskie na ok 1 miesiąca.

poproszę o odpowiedź i wypowiedzi osób które poddały się takiej operacji

cześć

2. Data: 2002-05-20 12:01:24

Temat: Re: laserowa korekcja wzroku - pytanie
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wyszyński" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> są przeprowadzane zabiegi laserowej kjorekcji wzroku
> cena za wstępne badanie i operację to ok. 4000 zł

i nie tylko tam - w katowicach przy odrobinie szczęścia mozna to mieć za
free ;-)) (tzn płaci Kasia Chora)

> przed operacją trzeba podpisac papierek że w razie błędu lekarskiego lub
> komplikacji po operacji nie rości się żadnych praw wobec lekarzy i kliniki.

tak jest przed wiekszoscia operacji :-))) - w katowicach dodatkowo
podpisujesz, ze nie ukradniesz miski, w ktorej ci przyniesli jedzonko (a
jezeli jednak ta miska zginie, to za nia zapłacisz) - i tak prawde mowiac
ten papierok dopiero nie jest smieszny

> mam pytanie czy operacja jest bezpieczna i czy warto jej się poddawać .

To ja niejako juz z przyzwyczejanie powiem ci, zebys poczytal posty z
ostatnich kilku tygodni (szcegolnie jeden pamietam dosc rzeczowo opisywal
wrazenia zwiazane z operacja), pozniej zajrzyj na moje www:
http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz/?x=ulubione/in
dex.php - w dziale
zdrowie jest wszystko co znalazlem, zanim sam udalem sie dac zoperowac :-))

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

Refluks żołądkowo-przełykowy
Signopam
Preparaty witaminowe w ogole nie dzialaja !!!
przepraszam za depilację w ciązy
kocie pazury