Preparaty witaminowe w ogole nie dzialaja !!!

1. Data: 2002-05-19 09:14:27

Temat: Preparaty witaminowe w ogole nie dzialaja !!!
Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najnowsze badania dowodza nieskutecznosc preparatow witaminowych.
Syntetycznosc "witamin z apteki" powoduje, ze organizm ludzki nie przyswaja
ich.
Takwiec zazywanie pigulek witaminowych mija sie z celem - napisali w
publikacji lekarze.

GRUPOWICZE co o tym sadzicie , czy to moze byc PRAWDA !

cholera, jak to prawda , to po co MY tracimy kase na te tabletki ?! Jak to
jest?

DZIALAJA czy NIE DZIALAJA ????

odpowiedzcie prosze

2. Data: 2002-05-19 09:27:44

Temat: Re: Preparaty witaminowe w ogole nie dzialaja !!!
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

In article <ac7qc6$g10$1@news.tpi.pl>, p...@w...pl says...
> [...]
>
> GRUPOWICZE co o tym sadzicie , czy to moze byc PRAWDA !
>
> cholera, jak to prawda , to po co MY tracimy kase na te tabletki ?! Jak to

Nie wiem. Z dosiwaczen wynika ze jednak dzialaja -na 100% dziala vit D i
C i A. B12 tez.
Ale i tak zawsze wiadomo bylo ze witaminy w tabletce sa tylko do
uzupelniania brakow z przyrody. Nic raczej nie da wp* witamin po to by
"byc zdrowszym" jak ktos po prostu jest zdrowy.
Nie znam publikacji wiec ciezko sie wypowiadac o jakie witaminy i w
jakim zastosowaniu chodzi.

3. Data: 2002-05-19 09:38:27

Od: "wiechu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinowa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> GRUPOWICZE co o tym sadzicie , czy to moze byc PRAWDA
>
> cholera, jak to prawda , to po co MY tracimy kase na te tabletki ?! Jak to

Ja osobiście jestem zwolenniczką naturalnych witamin i jakoś się
trzymam.Pozdr.Kinga

4. Data: 2002-05-19 10:30:06

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Najnowsze badania dowodza nieskutecznosc preparatow witaminowych.

Jakie badania, gdzie zostały przeprowadzone i przez kogo ?
Na jakiej grupei osób były prowadzone badania ?

> Takwiec zazywanie pigulek witaminowych mija sie z celem - napisali w
> publikacji lekarze.

W jakiej publikacji to przeczytałeś ?

5. Data: 2002-05-19 19:38:29

Od: "Jarek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa jest prosta.

Po pierwsze.
Zawsze istnieli ludzie wierzący w cudowne działanie różnych środków.
Zawsze istnieli również ci, którzy na tym nieźle zarabiali.

Po drugie.
Stara poczciwa matka natura dopracowywała cirpliwie swoje mechanizmy przez
miliony lat podczas kiedy my wyszliśmy z jaskiń dopiero kilka tysięcy lat
temu.

Wniosek
Bądźcie rozsądni i nie przeceniajcie potęgi ludzkiej nauki, nawet jeśli w
reklamie będą mówili co innego.

Pozdrawiam.
Chemik.

.
Ona wszak doskonaliła swoje mechanizmy przez miliony lat a my dopiero kilka
tysięcy temu wyszliśmy z jaskini.
Dużo więc wody w Wiśle jeszcze upłynie zanim

przepraszam za depilację w ciązy
kocie pazury
min. sanitarne
Krople do oczu dla alergików