przepraszam za depilację w ciązy

1. Data: 2002-05-19 08:27:15

Temat: przepraszam za depilację w ciązy
Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam wszystkich grupowiczów za mój post. Przedstawiał on hipotetyczną
sytuację w celu uzyskania pełniejszej odpowiedzi i rzeczywiście, był
prowokacyjny, ale nie sądziłam, ze wywoła taka dyskusję (najlepiej skończmy
ją). Przpraszam też tych, których mogłam urazić (po prostu mamy inne
zdanie).
Mimo to, wciąż nie wiem, w jaki sposób depilator (zanaczam, ze jest to
elektryczny depilator, którego działanie polega na tym, że szybko obracające
sie pensety wyrywają włoski, oraz te pensety nie sa nasączone żadną
substancją chemiczną :) nie jest polecany kobietom w ciąży.
Dziękuje wszystkim, którzy zachcą odpowiedzieć na moje pytanie (i tylko na
nie)
Pozdrawiam Claire

2. Data: 2002-05-19 09:37:31

Temat: Re: przepraszam za depilację w ciązy
Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claire" <C...@w...pl>
> [...]
> substancją chemiczną :) nie jest polecany kobietom w ciąży.
> Dziękuje wszystkim, którzy zachcą odpowiedzieć na moje pytanie (i tylko na

Co do samego zabiegu usuwania to nie wiem po co chcialas jechac na slowacje
? w 90% polskich panstwowych/prywatnych klinik takie zabiegi wykonuja (wiem
z doswiadczen itp) kwestja ceny :) A jesli chodz o depilator to znalem pelno
osob ktore golily i nic sie nie dzialo.

3. Data: 2002-05-19 10:20:52

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 May 2002, Claire wrote:

> Przpraszam też tych, których mogłam urazić (po prostu mamy inne
> zdanie).

Hm, nie prowokuj. Na metr to prowokacja pachnialo... .
a co do depilatorow i ciazy to ja przypuszczam spelnia on okreslony
stopien bezpieczenstwa, ktory powoduje, ze FDA czy inna agencje nie
dopuszcza do stosowania w ciazy i juz. Pytac nalezy na http://www.fda.gov

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2002-05-19 10:22:10

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 May 2002, DuckmAn wrote:

> Co do samego zabiegu usuwania to nie wiem po co chcialas jechac na slowacje
> ? w 90% polskich panstwowych/prywatnych klinik takie zabiegi wykonuja (wiem
> z doswiadczen itp) kwestja ceny :)

przeciez ona napisala, ze prowokowala.

P.
----

5. Data: 2002-05-19 10:23:08

Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a co do depilatorow i ciazy to ja przypuszczam spelnia on okreslony
stopien bezpieczenstwa, ktory powoduje, ze FDA czy inna agencje nie
dopuszcza do stosowania w ciazy i juz. Pytac nalezy na http://www.fda.gov

odpowiedź jaką bardzo chciałabym usłyszeć to taka:
(oczywiście ja jej nie znam, więc teraz wymyślam)
np: podczas ciąży wydzielają sięjakieś tam hormony, i te hormony wpływają na
cośtam, i to powoduje że np. nie wiem, jest powiedzmy lepsze ukrwienie
(wiem, ze to bzdury) cebulek włosowych i przy wyrywaniu włosków np. pękaja
naczynie krwionośne (wiem, ze to może głupie) i ma się jakieś tam z powodu
tego dolegliwości.
Czyli: chodzi mi o medyczny punkt widzenia, jak mozecie to piszcie nawet
medycznym językiem, bo interesuje mnie stona naukowa tego zjawiska.
Z góry dzięki i pozdrawiam.

6. Data: 2002-05-19 12:13:01

Od: a...@n...net (Marcin Debowski) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 May 2002 12:23:08 +0200 w artykule <ac7ued$8a4$1@absinth.dialog.net.pl>
Claire <C...@w...pl> napisano co następuje:
>odpowiedź jaką bardzo chciałabym usłyszeć to taka:

Z instrukcji depilatora Brauna:
If you have any doubts about using this appliance, please consult your
physician. In the following cases, this appliance should only be used after
prior consultation with a physician:
[..]
­ reduced immunity of the skin, e.g. diabetes mellitus, during pregnancy,
Raynaud's disease
[..]

Z czego wynika, że skóra w czasie ciąży podatna jest bardziej na infekcje,
a dlaczego i czy to prawda nich wyjaśni jakiś lekarz.

--
Marcin

7. Data: 2002-05-19 18:27:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 May 2002, Marcin Debowski wrote:

> Z czego wynika, że skóra w czasie ciąży podatna jest bardziej na infekcje,
> a dlaczego i czy to prawda nich wyjaśni jakiś lekarz.

to jest jakies wytlumacznie i nawet logiczne ... bez koniecznosci
zwracania sie do FDA

P.
----

8. Data: 2002-05-19 18:28:46

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> naczynie krwionośne (wiem, ze to może głupie) i ma się jakieś tam z powodu

no chyba taki jest mechanizm - szczegoly pewnie bedzie znal dermatolog!

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]