Signopam

1. Data: 2002-05-19 12:11:37

Temat: Signopam
Od: "m@rkop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytania związane z tym lekiem? Czy jest silny, jak długo działa,
jakie skutki uboczne może wywołać? No i co tam jeszcze możecie o nim
napisać.
Z góry dzięki za odpowiedź.

--
Pozdrawiam.
m@rkop

2. Data: 2002-05-19 12:47:04

Temat: Re: Signopam
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytania związane z tym lekiem? Czy jest silny, jak długo działa,
> jakie skutki uboczne może wywołać? No i co tam jeszcze możecie o nim
> napisać.
> Z góry dzięki za odpowiedź.

to silny psychotrop, wywoluje b. szybko lekozależność.
co nie przeszkadza polowie żeńskien populacji III RP powyżej 60-tki łykać go
jak dropsy :)

Adam

3. Data: 2002-05-19 18:26:14

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 19 May 2002, Adam wrote:

> to silny psychotrop, wywoluje b. szybko lekozależność.
> co nie przeszkadza polowie żeńskien populacji III RP powyżej 60-tki łykać go
> jak dropsy :)

wszystkie benzodwuazepiny - wiec takze signopam wywoluja u czesci
osob silne uzaleznienie. Stad leczenie ta grupa preparatow zaleca
sie w stalych dawkach najwyzej do 4 tygodni. Ja praktycznie stosuje
benzodwuazepiny tylko na takiej zasadzie, ze gdy wlaczam np. fluoksetyne
to na 2 tygodnie, czyli przez okres potrzebny do uzyskania
efektu fluoksetyny daje mala dawke benzodwuazepiny aby chory
jakos ten okres przeczekal a potem odstawiam benzodwuazepine.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Preparaty witaminowe w ogole nie dzialaja !!!
przepraszam za depilację w ciązy
kocie pazury
min. sanitarne
Krople do oczu dla alergików