pytanie o jadłodajnie itp

1. Data: 2002-08-14 11:34:38

Temat: pytanie o jadłodajnie itp
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym, że jeśli mi się do reszty to głupie kolanisko nie
rozpadnie, wyjadę w krótką trasę po Polsce, zapytuję Was o rzeczy z kuchnią
związane oraz trochę mniej związane, ale może akurat udzielicie mi
odpowiedzi z czystej sympatii :)
Więc tak:
Jedziemy mniej więcej trasą: Gdańsk - Toruń - Licheń - Jelenia Góra -
Karpacz - Międzygórze - Ostrawa w Czechach ze skalnym miastem - Kraków -
Częstochowa

Po pierwsze i najważniejsze:
Gdzie się tanio i smacznie stołować? Nie mamy zbyt wiele kasy, a pewnie
większośc wydamy na piwo i wejściówki.

I dalej:
Gdzie się zatrzymywać, może znacie jakieś tanie miejsca, sensowne campingi z
prysznicami, jakieś pensjonaty, w końcu trochę tę grupę osób czyta z całej
Polski, ktoś musi takie rzeczy wiedzieć, może uda mi się poskładać
pożyteczne informacje do kupy w ten sposób dzięki Wam.
A jak tam z pogodą? Nie utonę w błocie w jeleniej górze? Jakiś potok
wezbrany mnie nie porwie?

1. Data: 2002-08-14 11:44:03

Temat: Re: pytanie o jadłodajnie itp
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gdańsk -

Tu musisz się najeść w domku przed wyjazdem.

> Toruń

A tu już będziesz głodna, bo zanim Ci się uda z Bydgoszczy na Toruń wyjechać
to trzy razy Bydgoszcz naokoło objedziesz tak sprytnie tam sa poustawiane
znaki drogowe...
Ma być tanio? Polecam mały barek pizza gyros naprzeciwko uniwersytetu, ale
jeść tylko gyros.

> Ostrawa w Czechach ze skalnym miastem

Przed tym radzę się powstrzymać... Ministerstwo spraw zagranicznych
apelowało o nie odwiedzanie Czech...

> - Kraków -

O Krakowie to była na wiosnę jakaś dyskusja...

> Częstochowa

Tu wiadomo McDonald;-)

> A jak tam z pogodą? Nie utonę w błocie w jeleniej górze? Jakiś potok
> wezbrany mnie nie porwie?

Czyżbyś nie lubiła przygód?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-08-14 12:17:36

Od: "kudlata" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozejrzyj sie za zeszlotygodniowym ( dwa tygodnie?) dodatkiem w formie
książeczki do Rzeczpospolitej zatytułowanym "Lukullus w podróży" ( przy
drodze? w drodze?). Tam odpowiedź na pare Twoich pytań.Jka Ci sie chce, to
wrzuc Lukullus w gugla i znajdz moj post na temat, bedziesz miala dokladną
date kiedy sie ukazało.QD
PS. a moze Ci znachora na te kolana?
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-14 13:27:42

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kudlata <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0...@p...pl...
> [...]
> wrzuc Lukullus w gugla i znajdz moj post na temat, bedziesz miala dokladną

ja już mieć znachora, który się łapać za głowa, że ja chcieć w góry jechać,
ech...

wkn

1. Data: 2002-08-14 14:41:45

Temat: [OT] Re: pytanie o jadłodajnie itp
Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak możesz to w dniach pobytu papieża w Krakowie omijaj Kraków starannie....
nie wiem jak z gastronomią regularną typu knajpki, ale od jutra nie będzie
można tu ponoć kupić kebaba ( a koło Bagateli najpyszniejszy :)) ani żadnego
innego zasłupowego jedzonka, ciastek z kremem, lodów i alkoholu......

Pozdrawiam, Aga

1. Data: 2002-08-14 15:59:02

Od: "cetus" <c...@b...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znalazłem coś takiego
http://www.barymleczne.w.pl
może ci się przyda
cetus

1. Data: 2002-08-14 16:29:14

Od: "Agata i Remigiusz Gąsiorowscy" <g...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jedziemy mniej więcej trasą: Gdańsk - Toruń - Licheń - Jelenia Góra -
> Karpacz - Międzygórze - Ostrawa w Czechach ze skalnym miastem - Kraków -

Cześć. Może przyda Ci się moja informacja:

Na trasię między Jelenią Górą a Karpaczem, jadąc od strony Jeleniej po
prawej stronie:
1. Chata za Wsią - wspaniały placek po węgiersku.
2. Całe mnóstwo smażalni świerzych rybek usytuowane niemalże przy samej
drodze.
3. W samej Jeleniej Górze - Kurna chata - podają tam wspaniałe pieczone
ziemniaczki z różnymi sosami
4. i Jelenia Góra - na szybko - ul. 1-go Maja - Główny deptak - malutki
fast-food - wchodzi się po kilku schodkach do góry - jest tuż przed
zabytkowym kościółkiem.

Pozdrawiam i życzę miłego podróżowania

Agata

1. Data: 2002-08-15 13:00:26

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> zanim Ci się uda z Bydgoszczy na Toruń wyjechać
> to trzy razy Bydgoszcz naokoło objedziesz tak sprytnie tam sa poustawiane
> znaki drogowe...

To tak celowo - żeby przyjezdni więcej pieniędzy zostawiali w mieście
(zgłodnieją, a może i zostaną na noc)

sadyl
[z Bydgoszczy rodem]

1. Data: 2002-08-18 20:38:31

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przed tym radzę się powstrzymać... Ministerstwo spraw zagranicznych
>apelowało o nie odwiedzanie Czech...
*****************
wlasnie wrocilam z kotliny klodzkiej - i z Czech takze. Powodzi nie ma, jest
swietnie. W czechach wszedzie jest tanio, a wjazdym razie znacznie taniej niz
w Polsce. Jadlam w Jaworniku - to troche nie po drodze, kolo przejscia w
Paczkowie, ale Rzepa w Lukullusie polecala, wiec zboczylismy z trasy. za
super obiad dla 2 osob zaplacilismy 363 korony. Rewelacyjna jest czesnakowa
polewka.
Blizej miasta skalnego jedlismy w Nachodzie na rynku - ale tam szukalismy
lokalu z kartami visa, bo nie mielismy koron - ja jadlam smazony syr i smazony
hremelin. Cudo... zamowilam i jedno i drugie, bo nie wiedzialam, ze na porcje
wchpdza po 2 kawalki, miodzio. Trzeba uwazac, bo do cen doliczaja 20 koron za
pseudo salatki dokladane na boku talerza.

>O Krakowie to była na wiosnę jakaś dyskusja...
Tanio......
Hmmmmm, Chinczyki, o ktorych toczy sie dyskusja - ja lubie tego na Stradomiu i
na Rondzie Mogilskim. Poza tym tanio sobie nie przypominam.....
:))))

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl