pytanie o osssstrrrrra papryczke [Wr.]

1. Data: 2003-06-29 18:39:16

Temat: Re: pytanie o osssstrrrrra papryczke [Wr.]
Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bdpgjc$fek$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moja ciotka zrobila sobie taka przyprawe: kupila malutkie
papryczki -uwaga,
> bedzie fonetycznie! - peperonczino, zasuszyla, rozdrobnila i ma wspaniala
> przyprawe do makaronu (i nie tylko, ale cudownie ostra). Mowila, ze mozna
> tez dostac takie od razu wysuszone i pokruszone. To znaczy u nich, w
> Bolonii. Czy jest szansa, ze cos takiego dostane we Wroclawiu, a jesli tak
> to gdzie? Pytalam juz w kilku sklepach, ale reakcja byla "pepe...co?"

W Warszawie jest w markecie Bomi, więc może i we Wrocławiu w tymże będzie :)

1. Data: 2003-06-30 14:13:44

Temat: pytanie o osssstrrrrra papryczke [Wr.]
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-30 14:18:48

Od: "Vicky S." <v...@p...tylko.bez.tego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bolonii. Czy jest szansa, ze cos takiego dostane we Wroclawiu, a jesli tak
> to gdzie? Pytalam juz w kilku sklepach, ale reakcja byla "pepe...co?"

Na placu Grunwaldzkim widziałam na którymś stoisku malutkie papryczki, ale
czy to było to to nie wiem, bo nie pytałam. Wysuszonych i pokruszonych nie
widziałam w żadnym sklepie.

Pozdrawiam Vicky S.
Aleksander (18.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-06-30 14:26:22

Od: Grzegorz Mucha <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Jun 2003 16:13:44 +0200, Kruszynka \ wrote:

Może nie we Wrocławiu, ale w Krakowie są do dostania w Naturalnym sklepiku.
Ale widziałem je jeszcze w hipermarketach - bodaj w Tesco albo w Geancie,
więc możesz sprawdzić tam (ale nie na przyprawach,ale na "kuchnie świata"
czy jakoś tak).

mucher

1. Data: 2003-06-30 14:45:28

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszynka (Wrocław) napisał:
> [...]
> Bolonii. Czy jest szansa, ze cos takiego dostane we Wroclawiu, a jesli tak
> to gdzie? Pytalam juz w kilku sklepach, ale reakcja byla "pepe...co?"

Ja mam ;-)
Pepperoncino :-)
Malutka, ostra, ja mam w calosci, krusze sama. Czemu sobie we Wloszech
nie kupilas, tam tego jest w brud i tanie jak barszcz.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-30 20:45:03

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
papryczki -uwaga,
> bedzie fonetycznie! - peperonczino, zasuszyla, rozdrobnila i ma wspaniala

Zapytaj w "Pachnącej księgarni" na Wita Stwosza, oni tam mają "wszystko" ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Im bardziej Puchatek zaglądał do środka,
tym bardziej tam Prosiaczka nie było (A. Milne)

1. Data: 2003-06-30 20:52:38

Od: "Tracy" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Czemu sobie we Wloszech nie kupilas, tam tego jest w brud
to znaczy w brudzie?
>i tanie jak barszcz.
Włosi znają barszcz?
Tracy

1. Data: 2003-06-30 22:12:44

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tracy napisał:
> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> to znaczy w brudzie?

> Włosi znają barszcz?
> Tracy

Tak. Mimo ze buraki mozna u nich kupic tylko w puszkach badz w workach
pasteryzowane. Robia barszcz czasem ale w zimie oraz paste z burakami,
marchewka i czosnkiem.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-01 07:57:46

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
>Czemu sobie we Wloszech
> nie kupilas, tam tego jest w brud i tanie jak barszcz.

Bo juz wydalam kase na owoce morza, mozarelle, wino i makaron :)) A, no i na
lody, lazagne, pizze (moi drodzy, wloska pizza tylko we Wloszech. Zadna nie
smakuje tak jak tamte). I jeszcze jakas bzdurka kosmetyczna, ale to juz na
p.r.u. ;)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-07-01 08:15:19

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smakuje tak jak tamte). I jeszcze jakas bzdurka kosmetyczna, ale to juz na

widzialam. jest we wrocku to bomi? sprobuj tam a jak nie to Ci odsypie
polowe mojej. Tylko ze to jest taki sloiczek dzemowy, ale ze swoja
ostroscia jest wydajna :)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

sa?atka z kalafiora [P]
[P] Zupa z soczewicy
chwale "prosta i przepyszna" salatke reny
Jak robicie dzemy z wiśni ?
mąka razowa [Lublin]