pytanie o pyszne i dzialajace drinki :)

1. Data: 2003-12-25 20:16:15

Temat: pytanie o pyszne i dzialajace drinki :)
Od: "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie drinki polecacie na SYlwestra dla kobiet? Liczy sie zarowno smak,
aromat jak i dzialanie :) Korzystajac ze skladnikow takich jak Bacardi,
Amaretto, Curacao, Bols Blue, Capri, Malibu, Passoa, Miod pitny, Smirnoffa..
Co radzicie?
Czy smaczny jest miod pitny?
Czy smakuje Wam drink o nazwie sex on the beach?
Pomozcie prosze, bo mam dylemat co podac na stol sylwestrowy!
dzieki
F.

1. Data: 2003-12-25 23:55:53

Temat: Re: pytanie o pyszne i dzialajace drinki :)
Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FiLCiA" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakie drinki polecacie na SYlwestra dla kobiet? Liczy sie zarowno smak,
> aromat jak i dzialanie :)
Dobrej jakosci wodka z tonikiem / sokiem z czarnej porzeczki
> Korzystajac ze skladnikow takich jak Bacardi,
rum Bacardi z coca-cola i cytryna; albo z sokiem ananasowym

> Amaretto, Curacao, Bols Blue, Capri, Malibu, Passoa, Miod pitny,
Smirnoffa..
Z tego wszystkiego co wymieniasz pijalny MSZ jest tylko curacao - ja
mieszalam po prostu z wodka i/lub czyms gazowanym mocno cytrynowym.
Smirnoff oczywiscie tez - zmrozony czysty :-) i do drinkow.
Cala reszta, szczegolnie jezeli z czyms bedziesz mieszac, na mnie
zadzialalaby jednotorowo - szybka wizyta w lazience.
Nie ma jednolitych gustow jezeli chodzi o kobiety. Ja na przyklad pije
czyste mocne alkohole, od likierow mnie mdli :-) wiec przygotuj sie na rozne
gusta

Pzdr,
Magdalena

1. Data: 2003-12-26 14:28:08

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aromat jak i dzialanie :) Korzystajac ze skladnikow takich jak Bacardi,
> Amaretto, Curacao, Bols Blue, Capri, Malibu, Passoa, Miod pitny,

bacardi pyszny z coca-cola, limonką lub cytryna i lodem
amaretto dobre samo, ale raczej nie polecam w wiekszych ilosciach :}
malibu niezle z sokiem ananasowym lub ananasowo-pomarancz\owym, niezle tez z
mlekiem, lodem i roztarta kawa rozpuszczalna (mleko powinno byc spienione)
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis195.html
passoa bardzo smaczna mieszana z sokiem pomaranczowym
miod pitny niezly, najlepiej poltorak :), przynajmniej ja bardzo lubie
capri to polski odpowiednik campari? jesli tak to lepiej zaopatrzyc sie w
campari - jakos lepiej smakuje ta goryczka :)

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2003-12-26 20:34:40

Od: "Magdalena M. \(W-wa\)" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=10
61

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=21
27

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=19
80

http://kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_p=19
01

Na tej stronie jest jeszcze wiecej takich drinków. Życzę dobrej zabawy.
Magdalena M.

1. Data: 2003-12-28 00:46:26

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
Zawsze i każdemu będzie smakowała dobra wódzia z kolą, lodem i cytryną, a
dla francuskiego podniebienia łyski zamiast wódki. Polecam *szczególnie*
balentajna - *konieczne* rurki do degustacji! Moc można regulować ilością
koli :-}

waldek
====

1. Data: 2003-12-28 05:08:26

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie drinki polecacie na SYlwestra dla kobiet? Liczy sie zarowno
smak,
> aromat jak i dzialanie :)

Sorry za naiwność, ale jak one mają na te kobiety działać?
Zaciekawiony...

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2003-12-28 10:15:09

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 Dec 2003 01:46:26 +0100, na pl.rec.kuchnia, waldek napisał(a):

> Polecam *szczególnie*
> balentajna - *konieczne* rurki do degustacji! Moc można regulować ilością
> koli :-}

Balantine nie jest zły, ale Teacher's lepszy ! ;) Też z colą ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-28 11:13:00

Od: "raa" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <m...@m...christmas.pl> napisał w wiadomości

> Balantine nie jest zły, ale Teacher's lepszy ! ;) Też z colą ;)

> Eva Sheers

a martini?

bo jesli chodzi o "działanie" mam wyprobowane:

martini plus sok z jednej cytryny plus sok z 2 soczystych pomarańczy plus
wodka wedle czasu dzialania :))

raafal

1. Data: 2003-12-28 14:54:45

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Dec 2003 01:46:26 +0100, Waćpanna lub Waćpan *waldek*, w
wiadomości news:<bsl8vp$loj$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> balentajna - *konieczne* rurki do degustacji! Moc można regulować ilością

whisky z colą... bleeee... profanacja
no chyba, że takie rzeczy jak red label

na czysto najlepsze :) z wodą mineralną niegazowaną
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2003-12-28 21:31:01

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "raa" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> a martini?

Martini bianco fantastycznie komponuje sie z sokiem z czarnej porzeczki i
plasterkiem cytryny, koniecznie z lodem. Mozna wzmocnic odrobina czystej
wodki, bezsmakowej obowiazkowo.

życzenia, gminiucha i obżarstwo
uff, alem nażarty
Życzenia
zyczenia dla wszystkich kucharek i kucharzy
sos do smazonego karpia