pytanie o szkła Transitions

1. Data: 2007-01-19 07:24:00

Temat: pytanie o szkła Transitions
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Noszę okulary -2 i -1,75.
Optyk namawia mnie do zakupu szkieł "transitions" - to są fotochromy podobno
rewelacyjne.

Proszę o opinię nt takich soczewek.
Moja praca to ok 10-12 godz przy komputerze, do tego 3-4 godz za kierownicą.
Dziś po ciemku i przy deszczu drogi prawie nie widziałem. Nie wiem czy tak
mają wszyscy kierowcy ale u mnie widoczność kończy się przy v= 50 km/h a i
tak mało co widzę.

Czy szkła które mają niwelować refleksy to prawda czy reklama?

Czy ten model szkieł faktycznie jest dobry do pracy przy komputerze - czyli
szybkie bielenie

Byłbym wdzięczzny za opinie
A może ktoś poleca jakieś inne szkła

--
PawełJ

2. Data: 2007-01-19 13:30:30

Temat: Re: pytanie o szkła Transitions
Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ten model szkieł faktycznie jest dobry do pracy przy komputerze -
> czyli
> szybkie bielenie

do komputera sie specjalnie nie nadaja, lepsza sa zwykle szkla- za to to
"chodzenia" w ciagu dnia sprawa bardzo wygodna, do samochodu tez pewnie
bedziesz zadowolony (sam antyrefleks to sprawa mocno przereklamowana, ale
sciemnianie w sloncu to fajny i praktyczny bajer); ja przy identycznych
zalozeniach nie zdecydowalem sie na transitions za namowa zaprzyjaznionego
optyka pomimo tego, ze bylem na 100% pewien ze nie chce nic innego; inna
sprawa ze powinienes miec inne szkla do komputera/czytania (zwykle) i inne
do jazdy samochodem i te juz jak najbardziej moga byc transitions - okulary
troche inaczej sie robi w zaleznosci od tego czy maja byc do blizy czy dali

Tomasz

polecam nowy poradnikmedyczny.pl
choroba skóry pó pasiec...
zabieg na piersi
zabieg na piersi
Operacja zaćmu po zapaleniu błony naczyniowej