pytanie teoretyczne o płucka

1. Data: 2003-07-30 00:53:22

Temat: pytanie teoretyczne o płucka
Od: "" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Ponad miesiąc temu rzuciłem palenie papierosów po 8 latach jarania tego
świństwa.Paliłem tak sobie,ale ostatni rok to paczka dziennie jak nic.Obecnie
ostro sobie jeżdzę na rowerze,wsuwam mase warzyw i owoców (co by nie przytyć) i
generalnie czuje świeże powiewy w płucach.Moje pytanie brzmi następująco i jest
teoretyczne:jeśli w płucach rozpoczynają sie zaczątki raka,powiedzmy takie
bardzo duże zaczątki to czy jeśli człowiek rzucił palenie (a tym samym pożywkę
dla nowotworu) to czy organizm sam potrafi zwalczyć zbuntowane komórki w
płucach czy tego procesu sie juz nie da zatrzymać ?Od razu chce zaznaczyć ze w
ciągu tych 8 lat nie miałem żadnych problemów ze zdrowiem,tradycyjne
przeziębienie raz do roku,ostatnia grypa w szkole średniej (mam 27 lat),zero
jakichkolwiek chorób płuc,oskrzeli itp,co więcej żadnego prawie tak
charakterystycznego kaszlu zaraz po obudzeniu sie,co niemal każdy palacz
zna.Również w mojej rodzinie nie ma żadnych przypadków jakichkolwiek
nowotworów.Wiem,że moje pytanie może być naiwne,ale jestem laikiem w sprawach
medycznych i pytam po prostu o możliwości ofensywno-obronne organizmu
wymęczonego paleniem papierosów.

2. Data: 2003-07-30 01:39:40

Temat: Re: pytanie teoretyczne o płucka
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik f...@p...onet.pl napisał:
> Ponad miesiąc temu rzuciłem palenie papierosów po 8 latach jarania tego
> świństwa.[ciah]

idź do lekarza rodzinnego i weź skierowanie na prześwietlenie
na Twoim miejscu bym sie nie stresował bo raczej nie ma czym :)

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-07-30 06:30:47

Od: "patolog" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sprawach
> medycznych i pytam po prostu o możliwości ofensywno-obronne organizmu

Jeśli nie masz nowotworu, a pewnie nie masz, to płuca po jakimś czasie mniej
więcej wrócą do normy.
Jeżeli go masz, to przerwanie palenia nie pomoże bo dym nie jest pożywką,
tylko czynnikiem rakotwórczym

mikw

Dermatitis Clear Tincture(chińskie leki)
obojczyk
katha edulis ???
Chińskie zioła
skrocony test obciazenia