quiz ogrodowy

1. Data: 2000-01-27 20:07:11

Temat: Re: quiz ogrodowy
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiem. Sprawisz mi przyjemność jeżeli zaproponujesz inne dwa pytania
w>temacie) albo>tylko ich formę. Podmienię.

Ja się tylko niezobowiązująco czepiałem:-)
Nic lepszego raczej nie wymyślę.
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-28 05:36:22

Temat: Odp: quiz ogrodowy
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86qaro$e41$...@a...webcorp.com.pl...
jeżeli zaproponujesz inne dwa pytania
> w>temacie) albo>tylko ich formę. Podmienię.
>
> Ja się tylko niezobowiązująco czepiałem:-)

Uwzględniłem już poprawki Twoje i Doroty Nowickiej. Dziękuję za nie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-28 06:04:38

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka Stonert <s...@f...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:86q806$sqs$...@h...uw.edu.pl...
> a coz to za wynalazki zastosowales na swoich stronach "w nowej skorze",
ze

Chcę jak najlepiej chociaż nie zawsze mi to wychodzi. W moim wieku to
normalne że chęci przerastają mozliwości :-).
Myślę tu o mojej wiedzy "komputerowej". Nie zamierzam się jednak poddawać.
Wolę błądzić gdzieś blisko początka niż doskonale zamykać stawkę.
W W. 98 nie powinien pobierać wtyczki. Trochę na stronie zmieniłem ale nie
wiem czy już będzie dobrze. Dla Ciebie przesyłam quiz który w domu możesz
przetestowac jeżeli masz windowsa 98.

Wtyczkę jednak ściągnij. To ma przyszlość. Ja zastosowałem tą technologię
aby obejść moją niewiedzę i zmniejszyć czas pobierania stron.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-28 07:53:37

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Przeciez nie pisalem ze wszystkie pytania odgadlem za pierwszym razem ,tylko
ze jest latwy skoro kazdy moze dojsc do konca.
Pozdrawiam ,Boguslaw Radzimierski
1. Data: 2000-01-28 11:46:49

Temat: Re: Odp: quiz ogrodowy
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
> Nie bardzo wiem czy żartujesz czy jesteś poważny, odpowiem, więc, na dwa

Pisalem calkiem powaznie. Moze troche niejasno?

Juz znalazlem odpowiedz - 25! :-)

Znaczy nie zniknely mi guziki od mojej koszuli tylko z ekranu -
znaczki/guziki/przyciski po lewej stronie odpowiedzi na 21-sze pytanie.
Otoz probowalem jeszcze dzisiaj kilka razy na nowo ladowac te strone i
caly czas ten sam efekt :-( W ten sposob do 21-szego pytania dochodze
teraz z zamknietymi oczami :-) Przypuszczam, ze to u mnie (na moim
komputerze) ten defekt. Ale na razie nie wiem, z ktorej strony to
ugryzc.

> 2. Quiz działa także przy braku połączenia z siecią (offline). Odszukaj
> stronę w katalogu historia i walcz do skutku. Zabawa kończy się w wyraźny
> sposób.

Jak pisalem wyzej - odpowiedz na 21 pytanie i ... koniec :-( Wyglada
tak, ze laduje mi to do pewnego momentu a potem z nieznanego mi powodu
wywala.

> Jak dla kogo, ja się wylozylem na dwoch pytaniach :-(
> 1. czy może po dwóch pytaniach?

Tak nisko mnie oceniasz?! ;-)

> 2. To bardzo dobry wynik. Ja miałem większe trudności :-).

Na dwoch na 21 - zostaly mi jeszcze 4 pytania :-)

> 2. Uznałem, że jak nie potrafię zrobić logo ładnego

Ale tamto z kwiatkiem bylo wlasnie, moim zdaniem (IMO :-) ), ladne,
dokladniej IMO ladniejsze..

> 2. Mnie się podoba a przecież stronę tworzę po to aby mieć z tego
> satysfakcję :-)

Jasne. Prosiles tylko o uwagi, wiec sie wypowiedzialem.

> 1. Przypomina ona jakiego koloru murawa wyrośnie nad krytykującymi.

_Prosiles_ o krytyke ...

> Jak dobrze jest pogadać sobie, bez obawy, że zostanie się źle zrozumianym

Hej :-)

1. Data: 2000-01-28 19:35:34

Temat: Odp: Odp: quiz ogrodowy
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...

> Ale tamto z kwiatkiem bylo wlasnie, moim zdaniem (IMO :-) ), ladne,
> dokladniej IMO ladniejsze..

Dla mnie, zbyt pospolite. Nie ma w tym nic co zwraca uwagę i intryguje.
Zastanowię się nad tym co powiedziałeś.

> Jasne. Prosiles tylko o uwagi, wiec sie wypowiedzialem.
I jestem wdzięczny chociaż nie daję tego po sobie poznać :-)

> _Prosiles_ o krytyke ...

(pojednawczo) :-) Nade mną też wyrośnie.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-31 08:30:22

Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86rfl5$se9$...@a...webcorp.com.pl...

> Chcę jak najlepiej chociaż nie zawsze mi to wychodzi. W moim wieku to
> normalne że chęci przerastają mozliwości :-).

Witam.
Bardzo zaciekawiło mnie to zdanie(?) :-)
s...@w...com.pl

1. Data: 2000-01-31 12:25:16

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:873jbl$2rr$...@a...webcorp.com.pl...

. W moim wieku to

> Witam.
> Bardzo zaciekawiło mnie to zdanie(?) :-)
> --

Nie domyślasz się? Chodziło mi o pamięć :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-31 22:53:31

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

normalne że chęci przerastają mozliwości :-).

>Bardzo zaciekawiło mnie to zdanie(?) :-)

A czemu? Krzyśkowi chodziło o.....
duże donice.
:-)))
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-02 15:07:33

Od: Małgorzata Wrzosek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Bardzo zaciekawiło mnie to zdanie(?) :-)
> --
> Mnie tez.

Malgorzata Wrzosek

RE: Pasja - to brzmi dumnie !?