Cytryna gubi liście

1. Data: 2000-01-25 21:17:34

Temat: Cytryna gubi liście
Od: "slczyz" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam zrobić

Dostałem w listopadzie małe drzewko cytrynowe z 1 owocem cytryny.
Od połowy grudnia do połowy stycznia cytryna zgubuiła wszystkie liście.
Owoc nadal się trzyma gałązki - jest ciągle zielony
Doniczka stoi na oknie od strony południowej
Podlewam raz w tygodniu

Czy na wiosnę liście odrosną?
co robic dalej

1. Data: 2000-01-26 13:30:20

Temat: Odp: Cytryna gubi liście
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slczyz <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Opoj4.5400$H...@n...tpnet.pl...
> [...]
> Owoc nadal się trzyma gałązki - jest ciągle zielony
> Doniczka stoi na oknie od strony południowej

Jakiej wielkości doniczka i jaka temperatura w pokoju?

Pozdrawiam, Basia.

marzenia o ogródku
nawóz mineralny z .....
---- Rajskie jedzonko -----