nawóz mineralny z .....

1. Data: 2000-01-25 16:34:48

Temat: nawóz mineralny z .....
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

.... z komputera, monitora, itp. el-sprzętu. Jak to zrobić ? Czy
wystarczy 10-cio kilogramowy młot i ochraniacze ? W komputrze jest
ZŁOTO -- łooooo : O Będą złote warzywka ....... mniam mniam .......
.......Jak stosować taki nawóz i w jakich proporcjach ? Czy może być
gruboziarnisty czy należy stosować tylko w postaci proszku ?

1. Data: 2000-01-25 23:04:07

Temat: Re: nawóz mineralny z .....
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszek Ogrodnik napisał:

> [...]
> .......Jak stosować taki nawóz i w jakich proporcjach ? Czy może być
> gruboziarnisty czy należy stosować tylko w postaci proszku ?

Po przeczytaniu tych trzech Twoich listow jedno pytanie mi sie cisnie na
usta.
Ile piw dzisiej wypiles?:-)))
Pozdrawiam.
Misiek

1. Data: 2000-01-26 15:49:44

Temat: podpiwek
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał :
Po przeczytaniu tych trzech Twoich listow jedno pytanie mi sie cisnie na
usta.
Ile piw dzisiej wypiles?:-)))
Pozdrawiam.
Misiek

.......... Najlepszy jest 0% - towy podpiwek. Nie tykam % - towych trunków.
Kto zna przepis na taki podpiwek domowej roboty ? (bez %-tów)

1. Data: 2000-01-26 21:25:42

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile piw dzisiej wypiles?:-)))

Mój znajomy zawsze mówi:
"Dobre piwo nie jest złe".

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 09:28:04

Temat: Odp: nawóz mineralny z .....
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86ntdq$edm$...@a...webcorp.com.pl...
> Ile piw dzisiej wypiles?:-)))
>

> Mój znajomy zawsze mówi:
> "Dobre piwo nie jest złe".

Muszę powiedzieć, Piotr, że nie poznaje Ciebie.
Ech, gdzie te czasy gdy próbowałeś dyskutować, prezentowałeś odmienne
spojrzenie, podgrzewałeś.
Obecnie zgadzasz się ze wszystkimi. Zgadzasz się z Miśkiem który walczy z
Tomaszkiem a jednocześnie podpierasz Tomaszka. Zgadzasz się nawet ze mną.
Jakie kłody na drodze życia tak bardzo uspolegliwiają Ciebie?
Parafrazując:
"Dyskutować każdy może,
trochę lepiej, lub trochę gorzej," znów, zgadzasz się z rozmówcą, a przecież
tymi samymi słowami rozpowszechniasz wezwanie do prezentowania odmiennych
poglądów.
Kieleckie chłopaki obrastają tłuszczykiem?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-27 15:38:12

Temat: Re: Odp: nawóz mineralny z .....
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał:

> [...]
> spojrzenie, podgrzewałeœ.
> Obecnie zgadzasz się ze wszystkimi. Zgadzasz się z Miœkiem który walczy z
> Tomaszkiem a jednoczeœnie podpierasz Tomaszka. Zgadzasz się nawet ze mnš.
> Jakie kłody na drodze życia tak bardzo uspolegliwiajš Ciebie?
> Parafrazujšc:
> "Dyskutować każdy może,
> trochę lepiej, lub trochę gorzej," znów, zgadzasz się z rozmówcš, a przecież
> tymi samymi słowami rozpowszechniasz wezwanie do prezentowania odmiennych
> poglšdów.
> Kieleckie chłopaki obrastajš tłuszczykiem?
Czesc i czolem.
Nie kazdy musi tanczyc jak mu zagraja.Czy to do Ciebie nie dociera,ze On
mysli inaczej?.
Inaczej niz ta cala Wasza elita i nie tylko elita czyli "beton"grupowy.
Jest po prostu"elastyczny"i madry.Wie,ze elity odchodza(starszych
zastepuja mlodsi z otwartym i jasnym umyslem),nie mozna zyc
sterotypamii, nie zawsze czarne jest czarne,a biale-biale.
Staraj sie nie byc zatwardzialym"wapniakiem",spojrz troche dalej niz
czubek Twojego nosa.
Nie wiem czy mnie tolerujesz na tej grupie(i nie tylko Ty),czy nie,ale
musze Ci napisac,ze znalazlo sie tu wiele osob ktorzy zaakceptowali
moja(kontrowersyjna?)obecnosc.Dowodem jest spora ilosc e-maili,ktora
otrzymuje jak to sie mowi-"z wyrazami poparcia".Ton ich jest
mniej,wiecej taki:"fajnie,ze jestes",nie daj sie wykurzyc","grupa
wreszcie ozyla","dobrze,ze pisza tu nie tylko same smutasy",itp.

Zrewiduj swoje poglady(podobno tylko krowa ich nie zmienia).:-)
Pozdrowienia.
Misiek

1. Data: 2000-01-27 16:15:21

Temat: piszcie na temat - proszę
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak wyżej ^^^^^^^

1. Data: 2000-01-27 16:16:30

Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Misiek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

1. Data: 2000-01-27 16:49:13

Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mniej,wiecej taki:"fajnie,ze jestes",nie daj sie wykurzyc","grupa
> wreszcie ozyla","dobrze,ze pisza tu nie tylko same smutasy",itp.

Eeee Miseik chyba troche zmyslasz.
> Misiek

Masz ogrod?

D.P.

1. Data: 2000-01-27 18:43:28

Temat: Re: podpiwek i niebieski ogrodnik
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszek Ogrodnik napisał(a) w wiadomości: ...
>.......... Najlepszy jest 0% - towy podpiwek. Nie tykam % - towych
trunków.
>Kto zna przepis na taki podpiwek domowej roboty ? (bez %-tów)

Kiedys - pamietam to sprzed ok. 20 lat - znakomity podpiwek robily w
Serpelicach siostry zakonne, ktore gotowaly Ojcom Kapucynom. Nie tylko
podpiwek robily znakomity.
I jeszcze: byl tam wowczas brat Bartlomiej - kapucynski ogrodnik, hodowca
karpi, pszczelarz. Zloty czlowiek. Juz wtedy byl starutenki: pamietam go w
kapeluszu z szerokim rondem i motyka w reku... Albo zima, jak rozmawial z
kawkami, ktore siadaly mu na rekach... Dzis musi byc bardzo stary, a
najpewniej jest juz wiecznym, niebieskim ogrodnikiem.
pik

---- Rajskie jedzonko -----
od laika II
od laika