---- Rajskie jedzonko -----

1. Data: 2000-01-25 16:03:01

Temat: ---- Rajskie jedzonko -----
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myślicie ? Co jedzono w Raju ? Czy wogóle coś jedzono ? (jabłka
? - nie .... to przecież doprowadziło do zguby nas wszystkich )

1. Data: 2000-01-26 21:33:11

Temat: Re: ---- Rajskie jedzonko -----
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jak myślicie ? Co jedzono w Raju ? Czy wogóle coś jedzono ?
(jabłka>? - nie .... to przecież doprowadziło do zguby nas wszystkich

Może listki figowe? - to było na pewno:-)

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-01-27 16:06:11

Temat: proszę o konkretne odpowiedzi
Od: "Tomaszek Ogrodnik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o konkretne, poważne odpowiedzi. Myślę, że temat jest b.poważny.

1. Data: 2000-01-27 20:25:58

Temat: Re: proszę o konkretne odpowiedzi
Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaszek Ogrodnik napisał:

> Proszę o konkretne, poważne odpowiedzi. Myœlę, że temat jest b.poważny.

Tak,tak.Odpowiem Ci konkretnie,ktotko i na temat:
Facet!Lecz sie na nogi,bo na glowe to widze,ze jest juz za pozno!
Misiek

1. Data: 2000-01-27 21:58:28

Temat: Odp: ---- Rajskie jedzonko -----
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myślicie ? Co jedzono w Raju ? Czy wogóle coś jedzono ? (jabłka
> ? - nie .... to przecież doprowadziło do zguby nas wszystkich )

Gdyby była pl.rec.teologia to by Ci wytłumaczyli... "Z wszelkiego drzewa
tego ogrodu możesz spożywać według upodobania; ale z drzewa poznania dobra i
zła nie wolno ci jeść, bo gdy z niego spożyjesz, niechybnie umrzesz" /Rdz 2,
16-17/ - i wszystko jasne... Wydaje mi się, że jedli prócz owoców też
mięsko, ponieważ nie ma wzmianki, że byli wegetarianami :)

Pozdrawiam
Staszek

1. Data: 2000-01-30 20:41:18

Temat: Odp: proszę o konkretne odpowiedzi
Od: "Paweł Słomczyński" <p...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomaszek Ogrodnik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:T1_j4.12640$H...@n...tpnet.pl...
> Proszę o konkretne, poważne odpowiedzi. Myślę, że temat jest b.poważny.
>
> Wiem na pewno, że w piątek nie jedli mięsa.
Paweł

od laika II
od laika
dostarczamy agroperlit.