dostarczamy agroperlit.

1. Data: 2000-01-25 12:06:32

Temat: dostarczamy agroperlit.
Od: "Janusz Stryja" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na zyczenie dostarczamy kazde ilosci agroperlitu czeskiego lub bulgarskiego.
Agroperlit czeski jest pakowany w worki papierowe po 125 litrow w cenie
brutto 26,- zl za 1 worek.
Agroperlit bulgarski pakowany jest w workach foliowych po 100 litrow w cenie
brutto 34zl za 1 worek
plus koszt przesylki do odbiorcy. W duzych samochodowych ilosciach po 500
workow agroperlitu czeskiego i po 800 workach agroperlitu bulgarskiego
dostarczamy wlasnym transportem do odbiorcy w wyzej podanych cenach.
Kontakt dla zainteresowanych:
s...@p...com lub s...@k...net.pl
lub tel/fax: 033 8524142 , 0602 269577
Zyczymy udanych zakupow.
Firma BBS Janusz Stryja

1. Data: 2000-01-31 08:07:09

Temat: Odp: dostarczamy agroperlit.
Od: Stanisław Sputowski <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to takiego agroperlit?

1. Data: 2000-01-31 23:01:09

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To rodzaj skaly, dodawany do gleby w celu poprawienia jej "warunkow
wodnych". Napowietrza, zbiera nadmiar wody a w rzie potrzeby uwalnia
zgromadzony nadmiar. Taki naturalny superabsorbent.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

1. Data: 2000-01-31 23:52:45

Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski <r...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjn
ych napisał:Vuol4.26403$H...@n...tpnet.pl...
> To rodzaj skaly, dodawany do gleby w celu poprawienia jej "warunkow
> wodnych". Napowietrza, zbiera nadmiar wody a w rzie potrzeby uwalnia
> zgromadzony nadmiar. Taki naturalny superabsorbent.

Czy to co napisałeś oznacza, że agroperlit stosuje się do gleb piaszczysty
ch, a nie do gliniastych?
Joanna

1. Data: 2000-02-01 14:09:18

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Tego, to juz nie wiem, na pewno stasuje sie go w torfie do poprawy jego
struktury. Ten kto sadzil rosliny w kontenerach w czystym torfie, wie, ze
czasem moze sie on mocno zeschnac pekajac zarazem. Takie pekniecia "urywaja"
mlode korzenie sadzonkom i niszcza je. Jesli doda sie agroperlitu torf juz
nie peka i nie ma problemu. Dla takiego zastosowania na pewno mozna dodac
agroperlit do gliny. Do piachu pewno bym nie ryzykowal, tu raczej
superabsorbent jest lepszy, ale jesli zamierzasz sadzic roze w mieszance
piachu i gliny, to mysle, ze dodatnie agroperlitu moze byc dobrym pomyslem.
Ale uwaga - ja tego nigdy nie robilem i nie przyjmuje reklamacji ;-)

--

Co to za przyprawa (włoska)?
smutna dracenka
powój czy wilec