rachunek od dentysty

1. Data: 2003-01-24 12:09:03

Temat: rachunek od dentysty
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Chciabym się dowiedzieć czy dentysta, który wstawiał mi koronę na ząb - 350
zł powinien wystawić mi rachunek ? Wszystko to jest na czarno bo pani
dentystka ,która ma umowę z Kasą Chorych wspópracuje na lewo z protetykiem
,nigdzie nie zarejestrowanyn odstępując mu czas i gabinet w swoich godzinach
urzędowania.Co o tym sądzicie skor ustala się górne granice usługi nie
wystawia rachunków i nie płaci podatków, nie odnotowuje się nic w karcie
pacjenta a wykonuje się różne usługi..
Pozdrowienia Ewa

2. Data: 2003-01-24 13:34:10

Temat: Re: rachunek od dentysty
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozjasnij troche bo chaotycznie to napisalas - kto w koncu wykonal usluge?

jeziel idziesz do gabinetu i ktos wykonuje w tym gabinecie usluge, to masz
prawo rzadac rachunku za ta usluge, mimo iz od zeszlego roku nie ma ulgi
zdrowotnej - rachunek to rachunek i juz.
oczywiscie po wykonaniu uslugi, ew chyba prawo dopuszcza jakis termin (2
tyg?) wystawienia wstecz rachunku.

poza tym - jezlie korzystasz z jakiejkolwiek uslugi - powinnas miec
informacje o kosztach ktore poniesiesz przed rozpoczeciem leczenia. Z
twojego postu przebija zal za twoim zdaniem przeplacona usluge.

jesli mozesz to w dwu zdaniach wyswietl sytuacje - jaki protetyk (technik?
stom. specjalista protetyk?)
jak to 'na czarno po godzinach'? zgodzilas sie na cos takiego zeby ktos
wynajmujacy 'na czarno po godzinach' robil ci cos w zebach?? brrr... ja
mialem kiedys w okolicy "Ruskich" z calym gabinetem dentystycznym w
walizce - ludzie walili do nich az milo, ale teraz wlasnie przychodza na
normalne leczenie :) duuuzo pracy dzieki nim mam :)

Adam

3. Data: 2003-01-24 22:03:32

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Jan 2003 13:09:03 +0100, Ewa <b0rai5$2pb6$1@KORboliN.ks.k.pl>
napisał/a:

> [...]
> urzędowania.Co o tym sądzicie skor ustala się górne granice usługi nie
> wystawia rachunków i nie płaci podatków, nie odnotowuje się nic w karcie

I jeszcze na dodatek przynosi się jakiś lepszy materiał z gabinetu
państwowego do swojego prywatnego.

Poprosiłaś o fakturę i Ci nie dali?

--
Pozdrawiam;
Kaja

4. Data: 2003-01-25 12:58:47

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urzędowania.Co o tym sądzicie skor ustala się górne granice usługi nie
> wystawia rachunków i nie płaci podatków, nie odnotowuje się nic w karcie

wystawienie rachunku czy tez teraz faktury jest obowiazkiem kazdego podmiotu
prowadzacego dzialalnosc gospodarcza... no z malymi wyjatkami pewnie ale to
nie ten akurat...
jesli Ci odmowiono wystawienia faktury to metoda jest banalnie prosta...
idziesz... dzwonisz do urzedu skarbowego wlasciwego dla miejsca prowadzenia
dzialnosci gospodarczej i informujesz krotko o sprawie...
nastepnym razem oczywiscie idz do innego dentysty... bo ten nie bedzie mily
;)

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Rozrusznik & Zawał - konsultacja do scenariusza.
Czy ból głowy może być związany z zapaleniem zatok szczękowych?
uczulenie na serme
Dufhaston a owulacja
Choroba Alzheimera