radio podtynkowe GIRA

1. Data: 2009-03-26 09:45:43

Temat: radio podtynkowe GIRA
Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich,
Jestem w trakcie wykańczania mieszkania i spodobał nam się pomysł
montażu radia podtynkowego.
http://www.dobregniazdka.pl/asortyment/gira/radio-po
dtynkowe-gira/1614

Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra? Czy
słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

pozdrawiam
mario

2. Data: 2009-03-26 10:23:16

Temat: Re: radio podtynkowe GIRA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mario" <c...@s...onet.pl> wrote in message
> [...]
>
> Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra? Czy
> słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

Masz okablowanie systemowe? To na listwę założysz gniazda do podłązenia
głośników w dowolnym pomieszczeniu. Podobnie bramofon z podgladem
kolorowym...

3. Data: 2009-03-26 10:34:19

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
>
> Masz okablowanie systemowe? To na listwę założysz gniazda do podłązenia
> głośników w dowolnym pomieszczeniu. Podobnie bramofon z podgladem

tak ale wciaz pozostaje kwestia źródła dźwięku.
A w tym rozwiązaniu to mam załatwione.

pozdrawiam
mario

4. Data: 2009-03-26 21:43:22

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Mario wrote:
> [...]
>
> Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra?
> Czy słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

nie wiem co to jest dokładnie ale jak rozumiem, mini radio wbudowane w puszke
elektryczną. Sterowanie a po prawej mamy głośniczek?

Jeśli lubisz dźwięk jak z chińskiego radyjka za 5zł to może będziesz zadowolony
ale taki głośniczek nie przeniesie dobrze całego pasma akustycznego ani nie
jest stereło. A pilotem to można w ogóle sterować (jeśli to do łazienki to
chyba zbędne)? I to ma być w łazience? To już w ogóle nie rozumiem sensu. Może
jak do tego są głośniki sufitowe to będzie fajne. A tak... wg mnie taka bzdura
jak radio pod prysznicem.

Ja dostaje bialej goraczki jak slysze radia klasy "radio-budzik". A to z takim
głośniczkiem będzie tak właśnie grać. Mały głośnik = kicha a nie dźwięk, kicha
a nie moc. Ale nigdy tego nie testowałem, tylko w cuda nie wierze :)

5. Data: 2009-03-27 08:26:00

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koteczek pisze:
> [...]
> akustycznego ani nie jest stereło. A pilotem to można w ogóle sterować
> (jeśli to do łazienki to chyba zbędne)? I to ma być w łazience? To już w

A czyli jak rozumiem, powinienem kupić najlepiej lampowego Magnata do
łazienki, tak?
To ma jakoś grać/brzęczeć, coś żeby ulatniał się dźwięk ;-).
Prawdziwe stereło to będzie w salonie.

> [...]
>
> Ja dostaje bialej goraczki jak slysze radia klasy "radio-budzik". A to z
> takim głośniczkiem będzie tak właśnie grać. Mały głośnik = kicha a nie

Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

pozdrawiam
mario

6. Data: 2009-03-27 14:30:34

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

> Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

bys cos slyszal jak leci woda. Ogolnie przemysl po co to? Odrazu moze TV
wbudowany w lustro, przy goleniu bedziesz ogladal Klan odcinek 10021323.

Mnie bola uszy jak slysze plaski dzwiek z radiobudzika, nie jestem audio
zboczencem ale to juz przegiecie :)

7. Data: 2009-03-27 15:10:15

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario wrote:
> Moc w łazience? To już wogóle nie rozumiem sensu.

żeby sobie puścić przyjemny chillout jak sie człowiek wyleguje w wannie po
cięzkim dniu pracy.

8. Data: 2009-03-27 19:29:36

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich,
> Jestem w trakcie wykańczania mieszkania i spodobał nam się pomysł montażu
> radia podtynkowego.

Radyjko z takim głośniczkiem to kosztuje 9zł. Jak uczciwie zarabiasz
pieniądze to szanuj je i nie kupuj takich bzdetów.

Kris

9. Data: 2009-03-27 21:15:03

Od: Mario <c...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario pisze:
> [...]
>
> Czy może ktoś sie spotkał z czymś takim, jak to działa, jak to gra? Czy
> słychać wogóle coś jak się odkręci wodę? ;-)

dziękuje Wszystkim za odpowiedzi, przekonaliście mnie że lepiej wydać
400zl na co innego. :-)

pozdrawiam
mario

10. Data: 2009-03-28 05:16:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dtynkowe-gira/1614

> dziękuje Wszystkim za odpowiedzi, przekonaliście mnie że lepiej wydać
> 400zl na co innego. :-)
>
> pozdrawiam
> mario

Nie znam tego systemu, ale jeżeli jest wyjście mocy stereo, to jakość
odtwarzania (dostateczna) zapewniana jest przez zestawy głośników. W
łazience przy glazurze na ścianach nie można zapewnić warunków odsłuchu przy
pomocy głośników, ale na słuchawki może być zadowalajaca, a jeżeli odbiorca
jest fanem sportu i jednocześnie chce się wykąpać, to ma możliwość
odsłuchania transmisji np. z meczu. I tu jakość odtwarzania gra drugoplanową
rolę.

Jaki przepływowy podgrzewacz wody?
piekarnik i zmywarka
Kraków, ktos do gładzi.