(rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?

1. Data: 2006-10-08 18:48:54

Temat: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie dziewczyny,
mam pytanko - wiadomo, że robi sie już chłodno i głupio by
wyglądało gdyby tak założyć spódniczkę, leginsy i gołe stopy w
butach...

jak nosicie leginsy do całych butów? zakładacie delikatne
(beżowe/kolorowe) skarpetki pod spód czy jak?:)

2. Data: 2006-10-08 20:38:52

Temat: Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 8 Oct 2006 11:48:54 -0700, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <l...@b...pl> i powiedziała:

> jak nosicie leginsy do całych butów? zakładacie delikatne
> (beżowe/kolorowe) skarpetki pod spód czy jak?:)

Nie zakładamy legginsów. Nosimy spodnie lub rajstopy/pończochy. Legginsy
wystające spod spódnicy wygladają dość okropnie.

Zuzanka (ale ja się nie znam na modzie)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2006-10-08 20:43:07

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-08 22:38:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Małgorzata Krzyżaniak* skreślił te oto słowa:

> Nie zakładamy legginsów. Nosimy spodnie lub rajstopy/pończochy. Legginsy
> wystające spod spódnicy wygladają dość okropnie.
>
> Zuzanka (ale ja się nie znam na modzie)

No umówmy się, że legginsy powinny były swoją kariere definitywnie
zakonczyc w latach osiemdziesiątych. ;)

Legginsy za kolana podobają mi sie u tancerek na treningach :)
To tak po obejrzeniu Step Up.
Innego zastosowania nie widzę.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

4. Data: 2006-10-08 22:00:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"se mła" <l...@b...pl> wrote in message
.com...
[...]

z tego co zauwazylam lata 80 wracaja do lask, i legginsy zakladane sa
do butkow do kostek. a czesto tez do zwyklych butow, tak, ze kostka
jest odslonieta. na to, jak wczoraj widzialam w programie o modzie (podobno
tez crurki spodnie wracaja do lask) dlugi top, na to jakas krotka kutreczka,
bolerko, czyli welcome back 80's :)

http://www.style.com/trends/trend_report/072906/laye
ring

iwon(k)a

5. Data: 2006-10-08 22:09:04

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"se mła" <l...@b...pl> wrote in message
.com...

poogladaj sobie jeszcze to
http://www.focusonstyle.com/skinnyjeansleggings.htm

6. Data: 2006-10-09 06:29:30

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 8 Oct 2006 22:43:07 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...org> i powiedziała:

> No umówmy się, że legginsy powinny były swoją kariere definitywnie
> zakonczyc w latach osiemdziesiątych. ;)

Zdecydowanie. Legginsy do celów innych niż sportowe, ocieplacze na
kostkach, tapir i plastikowe klipsy.

> Legginsy za kolana podobają mi sie u tancerek na treningach :)
> To tak po obejrzeniu Step Up.
> Innego zastosowania nie widzę.

Też nie.

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

7. Data: 2006-10-09 08:07:24

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "se mła" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
.com...

>jak nosicie leginsy do całych butów? zakładacie delikatne
>(beżowe/kolorowe) skarpetki pod spód czy jak?:)

Ja zakładam grube brązowe lub fioletowe bawełniane podkolanówki w klasyczne
rąby a na to jeszcze sztylpy. ;P

Sowa

A tak serio - widziałam dziewczyny w takim czymś pod dłuższą czy krótszą
spódnicą, miały pod tym cieliste rajstopy i jakieś pełne pantofle lub
baleriny. Na młodej osobie wygląda to IMO całkiem fajnie.
Jednak osobom wzrostu siedzącego psa, lub o dość masywnych ich kształtach
nie polecam - tragicznie to skraca nogi i uwidacznia wszelkie nadmiary w ich
obwodach.

8. Data: 2006-10-09 08:33:28

Od: "ulcia" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwazam ze leginsy dobrze wygladaja do tzw.baletek i nie zakaladacie do nich
spodnic z zakladkami...msi byc jak najprostszy kroj kiecki:)

9. Data: 2006-10-09 08:59:04

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie polecam - tragicznie to skraca nogi i uwidacznia wszelkie nadmiary w

W pelni sie zgadzam, sama bym tego nie zalozyla, bo wygladalabym smiesznie w
swoim juz chyba powaznym wieku, ale mlode dziewczyny wygladaja fajnie i
wesolo jak dobrze wszystko jest dobrane. Trzeba tylko pamietac o kolorach i
odpowiednich dodatkach, zeby ni zrobic z siebie clowna. Do tego maja cos
cieplego na tylku, a nie np. odsloniete w zimne dni boczki (nerki), co jest
tragiczne i nie wrozy im nic zdrowego na przyszlosc.

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2006-10-09 09:20:20

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> [...]
>
> z tego co zauwazylam lata 80 wracaja do lask, i legginsy zakladane sa
> do butkow do kostek. a czesto tez do zwyklych butow, tak, ze kostka

Jak ma byc na lata 80te, to moze do skarpetek z falbanka i szpilek? :)
(tak jak w teledysku ZZ Top ,,Gimme All Your Lovin'').

th

Prosba o weryfikacje wody toaletowej Chanel
wlosy =(
klinika medycyny estetycznej - Warszawa
Fruzury..
truskawa