Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?

From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Date: Mon, 9 Oct 2006 10:59:04 +0200

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:egcvvt$ped$1@inews.gazeta.pl...
> widziałam dziewczyny w takim czymś pod dłuższą czy krótszą spódnicą,
> miały pod tym cieliste rajstopy i jakieś pełne pantofle lub baleriny. Na
> młodej osobie wygląda to IMO całkiem fajnie.
> Jednak osobom wzrostu siedzącego psa, lub o dość masywnych ich kształtach
> nie polecam - tragicznie to skraca nogi i uwidacznia wszelkie nadmiary w
> ich obwodach.

W pelni sie zgadzam, sama bym tego nie zalozyla, bo wygladalabym smiesznie w
swoim juz chyba powaznym wieku, ale mlode dziewczyny wygladaja fajnie i
wesolo jak dobrze wszystko jest dobrane. Trzeba tylko pamietac o kolorach i
odpowiednich dodatkach, zeby ni zrobic z siebie clowna. Do tego maja cos
cieplego na tylku, a nie np. odsloniete w zimne dni boczki (nerki), co jest
tragiczne i nie wrozy im nic zdrowego na przyszlosc.

--
pozdr,
ewka