Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?

Data: 2006-10-09 12:56:59
Temat: Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Od: Lia <i...@p...org>

Dnia 2006-10-09 14:53:24 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Krystyna Chiger* skreślił te oto słowa:

> Te śliskie są świetnym strojem domowym w domu ze zwierzętami. Bardzo
> łatwo z nich strzepnąc kłaki.

Wybieram spodnie (w normalnym fasonie domowo-sportowym) z dodatkiem teflonu
(problem kociej sierści nie istnieje). Jakos wole nie reagowac paniką na
kazdy dzwonek u drzwi i zastanawiac sie czy listonosz dostanie zawału na
widok mnie w leginsach, czy niekoniecznie ;) No nie moge... nie moge, nie
mogłam nawet w latach osiemdziesiatych :)

> Te bardziej bawełniane są doskonałym
> wsadem pod spodnie na duże mrozy.

A tu odpadam, nie potrafie załozyc niczego pod spodnie, poza bielizną i
skarpetkami.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.