Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?

Data: 2006-10-09 20:51:17
Temat: Re: (rajstopowe) leginsy za kolano - do czego?
Od: "Nika" <n...@a...pl>

Użytkownik "xxl" <x...@x...lp> napisał w wiadomości
news:ege56d$7f7$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Potwierdzam, grubaśne brytyjki pokazują w ten sposób swoje super krągłości
> Brrr koszmar dla męskich oczu :)
> Chyba ze jak kolezanki wspomniały, masz zgrabne nóżki to chętnie sam bym
> popatrzył ;) ale jak bym był Twoim męzem z gołymi stopami nie wypuścił
> bym Cie na dwór ( w małopolsce na pole) w takie chłody jak ostatnio.

Brytyjki z tego co pamiętam, chodzą z gołymi nogami od pierwszych promyczków
marcowego słońca do listopadowych zawieruch. Ale na to trzeba się tam
urodzić i przeżyć ileś zim w pokoikach z pojedynczymi szybami, ogrzewaniem
wyłączanym na noc i termoforem jako jedynym źródłem ciepła.

Co do powrotu legginsów, to kiedyś gdzieś przeczytałam zasadę, IMHO
niegłupią, że każdą modę kobieta powinna nosić tylko raz w życiu. Więc
legginsy i przykrótkie kurteczki są dla panienek, które w latach 80tych
chodziły w śpioszkach, a potem w takich grubych prążkowanych rajstopkach.
Na przykład takich
http://gofugyourself.typepad.com/go_fug_yourself/200
6/08/high_school_fug.html

Powrót mody lat 80tych jest fenomenem, który obserwuję z największym
przygnębieniem. Chociaż aby być konsekwentnym, to w naszym kraju powinny
wrócić do łask tureckie sweterki i dżinsy dekatyzowane z zieloną lamóweczką.

--
Nika
Pisz tutaj