rak piersi - pomóżcie

1. Data: 2001-07-04 08:20:07

Temat: rak piersi - pomóżcie
Od: "AvV" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na tej grupie poraz pierwszy i licze na wasza pomoc.
Moja mama zachorowala na raka piersi. Wykryto 3 guzy zlosliwe (2+1) w obu
piersiach w znacznym stopniu zaawansowania, ale zaden guz nie przekroczyl
wielkosci 2 cm.Na razie lekarze nie mowia nic o przerzutach. Mam bierze juz
chemioterapie w kroplowce od wczoraj i za kilka dni wypadna jej wlosy. Jest
zalamana i stracila wiare w pomyslnosc leczenia. I tu prosba do was. Jezeli
w Waszej rodzinie, wsrod znajomych ktos przeszedl podobna historie i
zakonczyla sie ona pomyslnie, to bardzo prosze o opianie mi jej i przeslanie
na priv., abym mogla to wydrukowac i dac do przeczytania mamie. Przeciez nic
tak nie buduje na duchu, jak wiara i swiadomosc tego, ze nie kazdy rak
oznacza wyrok!
Bardzo Was prosze o pomoc

--
Agnieszka

1. Data: 2001-07-04 13:23:34

Temat: Re: rak piersi - pomóżcie
Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AvV" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

Jesli chcesz pokazac Mamie przyklady kobiet, ktore zostaly wyleczone -
polecam kontakt z Klubem Amazonek. Napewno chetnei pomoga - nawet
osobiscie porozmawiaja. W niektorych miastach sa chyba nawet grupy
wsparcia, poza tym czesto odwiedzaja pacjentki w szpitalach.

A poza tym - fala negacji przejdzie - zawsze tak jest na poczatku,
musisz to zaakceptowac. Badz z nia - to duzo daje. I daj do zrozumienia,
ze ma dla kogo zyc, ze jest potrzebna dla was.

Pozdrawiam,
Krzysztof

Rozwoj - tak, ale ... ? ;)
Jest ktoś z SWPS?