rama łóżka - 180 x 200 - kolejny raz

1. Data: 2002-11-29 09:50:02

Temat: rama łóżka - 180 x 200 - kolejny raz
Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,
temat ten był już poruszany na forum wiele, wiele razy.
Ale w końcu jutro jadę na maraton po sklepach w poszukiwaniu ramy łóżka
sypialnego.

Chodzi mi o bardzo prostą ramę, najlepiej drewnianą, i aby cena nie
odstraszała (więcej pieniędzy chcę przeznaczyć na dobry materac).
Wymiary: najchętniej 180 x 200.

Podpowiedźcie, gdzie warto zajrzeć.
(chodzi o Warszawę)

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-11-29 11:56:36

Temat: Re: rama łóżka - 180 x 200 - kolejny raz
Od: MarcG <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jam ma taka i kupowalem chyba w Auchan, zobacz tez w Conforamie na
Ostrobramskiej, a najlepeiej to najpierw przedzwon :) A byla tez kiedys
emilka na E. Plater nie wiem czy jeszcze jest ale tam tez kiedys byly
tanie ramy (sosna)

Pozdrawiam Marc

1. Data: 2002-11-29 13:04:07

Od: "agnicha" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki duży sklep na Grochowskiej z materacami i ramami (jadąć od
Targowej po prawej stronię)

agnicha

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-12-04 14:10:47

Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOchani,
sprawozdanie z sobotniego maratonu :-)
- byłam w sklepie na Grochowskiej (tzw. Sellene czy jakoś tak). Wybór
materacy dość duży, i chyba tam kupimy. Tylko mam pytanie czy materace z tej
firmy są dobre? godne polecenia?
Wybrałam sobie 180 x 200 i on kosztuje coś około 970 zł.
Jest sprężynowo-kokosowy ze stronami letnią i zimową.

Wybór ram do łóżek jest tam raczej mały i są drogie jak na mój gust.

- Conforama - faktycznie wybór ram do łóżek dość duży - tylko że rozmiar
kończy się zazwyczaj na szerokości 160 cm :-(

- mam zamiar wybrać się jeszcze do Emilki na E. Plater.

- i znalazłam jeszcze sklep z meblami sosnowymi ul. Targowa (chyba 30a lub
33a). Nie byłam tam jeszcze, ale mam zamiar się wybrać. Podobno łóżka też
mają. Nazwy nie pamiętam. Jak sobie przypomnę to dam znać.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-12-04 14:22:50

Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - i znalazłam jeszcze sklep z meblami sosnowymi ul. Targowa (chyba 30a lub
> 33a). Nie byłam tam jeszcze, ale mam zamiar się wybrać. Podobno łóżka też
> mają. Nazwy nie pamiętam. Jak sobie przypomnę to dam znać.

Wspomniany sklep to TIGNUM. ul. Targowa 33a.
stona www.tignum.com.pl

1. Data: 2002-12-06 08:59:46

Temat: Re: Re: rama łóżka - 180 x 200 - kolejny raz
Od: Magda Marszalek-Mikolajczak <m...@p...onet.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...pl wrote:

> [...]
> Wybrałam sobie 180 x 200 i on kosztuje coś około 970 zł.
> Jest sprężynowo-kokosowy ze stronami letnią i zimową.

Mam taki materac (tylko 160x200). Jestem zadowolona. Używam go już ponad
dwa lata.
W tym samym sklepie kupiłam stelaż. Niestety z niego jestem trochę mniej
zadowolona bo ostatnio zaczął trochę się rozłazić. Inna sprawa, że łóżko
było już parę razy składane i rozkładane, mogło sie poluzować.

Pozdrawiam
Magda M

Pralka AEG 70340 ma czy nie ma ...
sprzedam dom 200m2 , 2-kondygnacyjny, podpiwniczony, strych, ogród
klej na skórze - pomóżcie !
wpis do hipoteki
Bateria?