[ranking] jaka jest wasza ulubiona kawa?

1. Data: 2004-03-09 21:17:59

Temat: Re: [ranking] jaka jest wasza ulubiona kawa?
Od: Docktor <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gusiek napisał:
> Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Można, dokłądnie tak samo, jak i Cafe de Colombia na modłę arabską w
> tygielku i z
> kardamonem lub klasycznie w ciśnieniowym expresie stawianym na
> gazie - zależy, co kto lubi... o gustach się nie....
> Pozdrawiam, Agata

A o bezgusciach? :)

D.

---
"May the Google be with you"

1. Data: 2004-03-10 09:32:41

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Docktor" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A o bezgusciach? :)

Tu nie ma o czym ;)

1. Data: 2004-03-10 09:50:51

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Tue, 9 Mar 2004 20:57:27 +0100 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Wojti i mowi:

> Segafredo extra strong(czerwona)

Ale ceny jakie spiewaja za Segafredo - smieszne, bo w Krzeszowicach
kupowalem te kawy po 12 zlotych (espresso itp.), podczas gdy w Tesco,
Kalafiorach itp. po 18 zl w promocji sprzedawali.

mucher

1. Data: 2004-03-10 11:14:30

Od: tapta <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik r.a.d.z.i.u. napisał:

> bede wdzieczny za wasze propozycje (zarowno kawy parzonej jak i
> rozpuszczalnej) wraz z ew. specjlalnym sposobem przygotowania

Smakoszem może nie jestem, ale pijam MK Cafe Premium i Feelings. Dobre
są. Czasami popijam też Maxwella, a ostatnio nawet Wosebę Gold. Tylko
proszę mi tu nie wyskakiwać z bezguściami, bo chociaż piję prawdziwą, a
nie rozpuszczalną pcv-kę :)

--
pzdr tapta
GG:4082847