[ranking] jaka jest wasza ulubiona kawa?

1. Data: 2004-03-09 11:58:35

Temat: [ranking] jaka jest wasza ulubiona kawa?
Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

bede wdzieczny za wasze propozycje (zarowno kawy parzonej jak i
rozpuszczalnej) wraz z ew. specjlalnym sposobem przygotowania

ps. Ja sam jeszcze nie czuje sie na tyle smakoszem kawy, zeby moc cos
wytypowac poza Tschibo :)

pozdrawiam :)
Radek

1. Data: 2004-03-09 12:08:49

Temat: Re: [ranking] jaka jest wasza ulubiona kawa?
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

r.a.d.z.i.u. napisal(a):

>bede wdzieczny za wasze propozycje (zarowno kawy parzonej jak i
>rozpuszczalnej) wraz z ew. specjlalnym sposobem przygotowania

Lubie Lavazze.

>ps. Ja sam jeszcze nie czuje sie na tyle smakoszem kawy, zeby moc cos
>wytypowac poza Tschibo :)

Kwas.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2004-03-09 12:11:09

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Tue, 9 Mar 2004 12:58:35 +0100 w imieniu
grupy trzymajacej wladze r.a.d.z.i.u. i mowi:

> bede wdzieczny za wasze propozycje (zarowno kawy parzonej jak i
> rozpuszczalnej) wraz z ew. specjlalnym sposobem przygotowania

No coz - dla mnie prawie wylacznie z ekspresu cisnieniowego. W domu -
roznie, Segafredo, Lavazza, Davidoff - a jak mam zachciola, to sobie ide i
kupuje cos w 'Pozegnaniu z Afryka'. Bardzo mi smakowala bodaj meksykanska,
taka o bardzo duzych ziarnach.

W pracy - Jacobs Kroenung, Tchibo Exclusive - moga byc, ale zdecydowanie
wole to co w domu. I roznice rzeczywiscie czuc.

Rozpuszczalnej nie pijam.

mucher

1. Data: 2004-03-09 12:21:34

Od: "Gocha" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że taką ekspresu cisnieniowego bym najbardziej lubiła, ale z braku
laku..

Lubię najbardziej Nescafe i Jacobs Kronung.

Lubię też kawę zbożową Anatol na ciepło :)

1. Data: 2004-03-09 13:44:02

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

lavazze z ekspresu stawianego na gaz i rozpuszczalna Nescafe z czarnego,
kwadratowego sloika

1. Data: 2004-03-09 14:54:14

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> bede wdzieczny za wasze propozycje (zarowno kawy parzonej jak i
> rozpuszczalnej) wraz z ew. specjlalnym sposobem przygotowania

Karmelowa z "Pożegnania z Afryką" ze śmietanką parzona w ekspresie takim do
stawiania na gazie.
Cafe au lait w "Cafe Brama".
Rozpuszczalna Jacobs Kroenung (z zieloną nalepką)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-03-09 19:22:24

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cafe de Colombia, można przygotowac na modłę arabską w tygielku i z
kardamonem (pyszna) lub klasycznie w ciśnieniowym expresie stawianym na
gazie, wtedy jest wspaniale aromatyczna.

Wszelkie Jacobsy Kronungi, Tchibi i inne mixy kawopodobne można wyrzucić.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-03-09 19:25:20

Od: "agniecha" <n...@j...bezdomna.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozpuszczalna Nescafe z czarnego,
> kwadratowego sloika

o właśnie :-)

pozdrawiam
agniecha

1. Data: 2004-03-09 19:57:27

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Segafredo extra strong(czerwona)

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-03-09 20:24:31

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Elwood=-" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wszelkie Jacobsy Kronungi, Tchibi i inne mixy kawopodobne można wyrzucić.

Można, dokłądnie tak samo, jak i Cafe de Colombia na modłę arabską w
tygielku i z
kardamonem lub klasycznie w ciśnieniowym expresie stawianym na
gazie - zależy, co kto lubi... o gustach się nie....
Pozdrawiam, Agata

Biały ser
Ameryki moze nie odkrylam...
Jaka patelnia ?