rapacholin-czy mozna stosowac dluzszy czas

1. Data: 2001-05-28 22:19:32

Temat: rapacholin-czy mozna stosowac dluzszy czas
Od: "jet" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zauwazylem ze reguluje mi trawienie,lepiej sie czuje niz po tych wszystkich
wyszukanych lekach. Lecze sie na migrene i mam klopoty z trawieniem.

dziekuje z gory
jac

2. Data: 2001-05-29 21:06:19

Temat: Re: rapacholin-czy mozna stosowac dluzszy czas
Od: "Ewa" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że lepiej nie. Pobudza on wydzielanie żółci i dłuższe stosowanie może
być powodem żółciowego zapalenia błony śluzowej żołądka szczególnie jeśli
kłopototy spowodowane są zaburzeniami motoryki przewodu pokarmowego. Lepsze
będzie krótkotrwałe ale kompleksowe leczenie np. blokery H2 lub pompy
protonowej + leki poprawiające motorykę np. Duspatalin. Rapacholin
zarezerwowałbym na wielkie żarcie

Re: Zagrożenia w SZPITALU
wyszczerbiony zab
trombocytopenia wrodzona