ratunku!

1. Data: 2001-10-23 08:20:44

Temat: Re: ratunku!
Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam powazny kulinarny problem. Lekarz pozwolil mi jesc tylko warzywa i
> owoce. Bez nabialu, bez mieska, bez cukru, zboz itp. Czy ktos moze mnie
> poratowac kilkoma strawnymi przpisami obiadowymi?
>
> pozdr.
> almada
>
> POROZGLADAJ SIĘ W KUCHNIACH DALEKIEGO WSCHODU, OD CHINSKIEJ-MATKI POCZAWSZY;
SZCZEGOLNIE POLECAM WARZYWA KROTKO SMAZONE NA NIEWIELKIEJ ILOSCI TLUSZCZU,
PRAWIE SUROWE, CHRUPKIE I PYSZNE, NAWET BEZ SOLI; ZESTAW WARZYW OBOJETNY (
CZYTAJ ZMIENNY), MOZNA DOPRAWIAC SOSEM SOJOWYM, ALBO SOKIEM Z CYTRYNY....
pOZDRAWIAM qD

1. Data: 2001-10-23 08:50:40

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> CZYTAJ ZMIENNY), MOZNA DOPRAWIAC SOSEM SOJOWYM, ALBO SOKIEM Z CYTRYNY....

kudłata, proszę, nie krzycz tak!

Waldek

1. Data: 2001-10-23 18:47:24

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na jak długo?
>
> --
Na dlugie szesc tygodni. Potem bede mogla wlaczyc rybke, ryz i czarny
chlebek. To dieta oczyszczajaca organizm, pomaga w niektorych schorzeniach.

Dziekuje wszystkim za propozycje. Bede kombinowac. A tak a propos, kukurydza
to zboze?

pozdr.
almada

1. Data: 2001-10-24 18:51:25

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

almada napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>a bigos na bazie kapusty i jablek byl taki dobry....
>
>pozdr.
>almada

Aaaaa... tu Was mam, wichrzyciele! Czekam i czeklam, zeby sie jakis obronca
bigosu miesnego (dla mnie tez jedynego) odezwal, ale tu nie padlo magiczne
slowo "weg***ianski"! O! Arcylotry, ancymony, diably weneckie! Ha! Odkrylam
Wasze karty!
;)

Margola

1. Data: 2001-10-26 08:59:42

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

POCZAWSZY;

Przepraszam, caps mi sie wlaczyl niechcacy...Qd

> kudłata, proszę, nie krzycz tak!
>
> Waldek

szprotki w oleju
Co jedzono w pocz. p. pol. - wykopaliska - mizerii cd.
Zdrowe zywienie, zdrowa zywnosc - zapraszamy do wspolpracy z naszym serwisem
KONKURS - Superwpadki kulinarne.
Cafe za Slupem