ratunku! skóra twarzy mnie swędzi....

From: "Agutek" <k...@t...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: ratunku! skóra twarzy mnie swędzi....
Date: Thu, 27 Mar 2003 12:38:44 +0100

Sama nie wiem jaką postawić sobie diagnozę, od kilku m-cy (ok.3) swędzi
mnie czoło i boki twarzy koło uszu (cały dzień, ale głownie rano)
Podejrzewałam alergię, brałam zyrtec i nic! (odstawiłam wszystkie kosmetyki
i używałam w tym czasie Lipobazy), podejrzewałam patologiczne wysyszenie
skóry (zazwyczaj mam przesuszoną i w zimie ten problem mi się nasila,
kaloryfery i te sprawy) używałam Nutrilogie 1 i trochę 2, Oilatum krem,
nawilżajacy Thermal, taki preparat dermatologiczny nawilżający Lacticare i
nic! Skóra jest czasami czerwonawa, czasami się lekko łuszczy, głównie
swędzi... Dwa m-ce temu byłam u dermatologa, obejrzał, zbagatelizował, żadne
grzyby ani nic, powiedział, że może podrażnienie od... czapki, ale od 1,5
m-ca w czapce nie chodzę, dolegliwości nie mijają. Nie używam na twarz
żadnych kosmetyków typu podkład czy puder, nie uzywam wody do mycia, tylko
roztwór micelarny Sensibio lub Physiogel...

Już nie wiem jak sobie pomóc, jakiś dermokosmetyk na patologiczną skórę?
Ratunku!

Pozdrawiam. Agutek