trzeci zab?

1. Data: 2003-11-08 19:51:22

Temat: trzeci zab?
Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kilka dni temu wyczulam jakis wystajacy punkt na podniebieniu. Na poczatku
myslalam ze to cos normalnego ale teraz mam watpliwosci :P
Tzn. zaczelo mnie to coraz bardziej draznic dlatego postanowilam sprawdzic co to
takiego. Okazalo sie ze jest to bardzo twarde. Poprosilam kogos aby spojrzal co
to jest i hmm okazalo sie ze jest to fragment czegos podobnego do zeba... znaczy
sie tak jakby sie wybijal zab tylko ze na podniebieniu jakies pol centymetra od
calej reszty a konkretniej jakies pol centymetra za trojka. No ewidentnie zeby
tam nie rosna i bede sie musiala wybrac z tym do dentysty ale czy mozna gdzies
znalezc cos na ten temat? Zdarzaja sie przypadki wyrastania zebow na
podniebieniu? A moze jestem jakims nowym przypadkiem klinicznym? a moze to nie
jest zab? :P
Ewa Miecznikowska

2. Data: 2003-11-09 18:38:07

Temat: Re: trzeci zab?
Od: "Monika Konopka" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy na pewno masz wszystkie zeby? Czy przypadkiem nie brakuje ci znadnego?
Pytam bo znam przypadek osoby, ktorej w ogole nie wyrosly kly- byly schowane
w podniebieniu i na dodatek obrocone pod katem 180 stopni. Moze to jakis
zab, ktory nie wyrosl tak jak inne?
M.

3. Data: 2003-11-09 21:37:36

Temat: re:
Od: "Miron Blasie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli jest to "twarde i bolesne" i nie przechodzi o dłuższego czasu (1-2
tygodnie) czeka Cie wizyta u chirurga szczękowego, który powie czy jest
to "zatrzymany" ząb czy "coś innego" co również bedzie trzeba usunąć. Bedzie
potrzebne zdjęcie RTG - Pantomogram, wcześniej czy później więc polecam od
razu zrobić.

4. Data: 2003-11-10 09:49:30

Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Konopka" <k...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
| w podniebieniu i na dodatek obrocone pod katem 180 stopni. Moze to jakis

Mam dopiero 18 lat i jeszcze (i juz) wszystkie zeby (oprocz osemek) mam. Ten
siekacz za ktorym wybija sie cos niezidentyfikowanego jest troszke dziwny bo raz
ze wyrosl mi po dlugim czasie tzn po jakims roku od wypadniecia mleczaka i do
tego jest troszke krzywy (jakby wysuniety do przodu lekko).
Ale w srode ide do dentysty to zobaczymy co mi powie :)
Ewa

5. Data: 2003-11-10 09:50:21

Temat: Re: re:
Od: "Ewa Miecznikowska" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miron Blasie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| potrzebne zdjęcie RTG - Pantomogram, wcześniej czy później więc polecam od

Twarde to jest ewidentnie ale bolesne wcale. No nie przechodzi juz od okolo
tygodnia.
A zabiegu chirurgicznego wlasnie sie boje :(
Ewa

Antykoncepcja dla mężczyzn?
Co to może onzaczać?
toryczne czy sferyczne?