Bóle głowy

1. Data: 2003-11-09 20:18:38

Temat: Bóle głowy
Od: "Dragonow" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm grupowiczow

Jest nastepujaca sytuacia.
Moja dziewczyne juz od ponad miesiaca czesto boli glowa, a od tygodnia (moze
troszke wiecej) glowa boli ja prawie bez przerwy z roznymi nasileniami
(nawet jak sie przebudzi w nocy to tez ja boli glowa). Raz jest to uczucie
duzego cisnienia w glowie a raz uklucia. Srodki przeciwbulowe (ibuprom) nie
dzialaja. Mierzyla cisnienie i wyglada normalnie 110/... - 130/...

Prosze o pomoc moze ktos z was wie o co chodzi?

Z gory dziekuje
Pozdrowka Artur

2. Data: 2003-11-09 20:47:21

Temat: re:
Od: "Miron Blasie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bóle głowy mogą mieć setki przyczyn, aby móc cokolwiek powiedzieć proponuje
przeczytać mój post pt. Przychodzi baba do lekarza... traktat o postach;
wtedy jeszcze raz opisać wszystko, nikt nie jest w stanie powiedzieć
dlaczego przy tak niewielkiej liczbie informacji.

3. Data: 2003-11-10 09:14:14

Temat: Re: re:
Od: "Dragonow" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przeczytać mój post pt. Przychodzi baba do lekarza... traktat o postach;
> wtedy jeszcze raz opisać wszystko, nikt nie jest w stanie powiedzieć
> dlaczego przy tak niewielkiej liczbie informacji.

no wiec moge dodac ze ma 19lat

a reszte informacji o ktore prosisz w poscie "Przychodzi baba do lekarza...
" juz podalem

- bol glowy raz jest pulsujacy a raz wywyoluje uczucie duzego cisnienia w
glowie
- wystepuje praktycznie bez przerwy bez wzgledu na pore dnia i nocy oraz
miejsce w ktorym akurat przebywa.
- srodki przeciwbolowe nie dzialaja
- lekarz pierwszego kontaktu nawet nie probowal znalesc przyczyny bolu tylko
odrazu przepisal skierowanie do neurologa, a na wizyte musimu duzo poczekac,
a to nie jest takie przyjemne.

no i moge jeszcze dodac ze
- przy wiekszym nasileniu bolu zdarzaja sie nudnosci

Pozdrowko Artur

4. Data: 2003-11-13 09:45:40

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dragonow" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a to nie jest takie przyjemne.
>
> no i moge jeszcze dodac ze
> - przy wiekszym nasileniu bolu zdarzaja sie nudnosci

Napisz jeszcze w której części głowy występują bóle. Może niech
dziewczyna spróbuje wziąć aspirynę migrenową zamiast ibupromu czy
paracetamolu (nie sugeruję że ma migrenę ale ta aspiryna działa na
niektórych skuteczniej niż inne środki przeciwbólowe) a jeśli występują
nudności to może aviomarin (albo torecan ale ten na receptę).
Przed wizytą u neurologa zastanówcie się czy przyczyna tych bólów nie
jest stres, jakaś zmiana w życiu, nowy lek (np. środki antykoncepcyjne
zmieniła lub rozpoczęła brać). Może ma problemy z kręgosłupem?

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02