re: Teściowa a Dzień Matki

1. Data: 2003-05-26 06:51:56

Temat: re: Teściowa a Dzień Matki
Od: y...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

czytam i...
Czy tesciowa to Wasza mama? moim zdaniem mame ma sie TYLKO jedna! Oczywiscie,
ze jest to swieto wszystkich matek, ale czy w podstawowce gnaliscie do
najlepszego kolegi, zeby zlozyc zyczenia jego mamie??? Nie!! Skladalismy
zyczenia tylko swojej! Nawet babci, nie skladalismy zyczen z okazji dnia Mamy!!!

Dlatego, nie bede skladac zyczen mojej tesciowej, tym bardziej, ze zwracam sie
do niej 'Prosze Pani'...

A.

2. Data: 2003-05-26 08:29:02

Od: "Aneta" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <y...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czesc,
>
> czytam i...
> Czy tesciowa to Wasza mama? moim zdaniem mame ma sie TYLKO jedna!

a czy ktos ci kaze?? każdy sklada życzenia komu chce.
ja tam do mojej teściowej złoże życzenia choćby dlatego że jest mamą mojego
męża a i mnie traktuje jak własna córkę.

Oczywiscie,
> ze jest to swieto wszystkich matek, ale czy w podstawowce gnaliscie do
> najlepszego kolegi, zeby zlozyc zyczenia jego mamie??? Nie!! Skladalismy
> zyczenia tylko swojej!

jak sie przyszło do domu w tym dniu to dlaczego nie? kilka razy składałam,
zawsze dostawałam podziękowania za pamięć. powiedz mi prosze gdzie jest
napisane że życzenia w tym dniuu należy składać tylko "swojej mamie??

Nawet babci, nie skladalismy zyczen z okazji dnia Mamy!!!

ale składasz życzenia w dniu babci??

pozdrowienia
aneta

ps. wszystkim mamom w dniu ich święta wszystkiego najlepszego składa Aneta
ze swoim synkiem Mateuszem

3. Data: 2003-05-26 09:25:15

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Oczywiscie,
> Dlatego, nie bede skladac zyczen mojej tesciowej, tym bardziej, ze

Ehhh tak czytam i.. stwierdzam ze ludzie to sami sobie problemy stwarzaja
i sami sie nakrecaja, nie chcesz skladac to nie skladaj nikt Ci przeciez
nie kaze, ale czasami warto sie zastanowic nad tym ze Ty tez kiedys
bedziesz tesciowa. A tak z ciekawosci sie zapytam co bys powiedziala gdyby
ziec/synowa nazywali Cie np stara czarownica?

pozdrawiam
Nea

4. Data: 2003-05-26 11:00:01

Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

<y...@a...pl> wrote:

> Czesc,
>
> czytam i...
> Czy tesciowa to Wasza mama? moim zdaniem mame ma sie TYLKO jedna!

Tak mi się przypomniało, na czasie:

Pani poleciła dzieciom napisać wypracowanie na temat "Matka jest tylko
jedna". Następnego dnia pani pyta dzieci:
- Aniu ?
- Najbardziej kochamy nasza mamę, bo Matka jest tylko jedna... (bla bla bla
bla)
- Bardzo ładnie...
W końcu przyszła kolej na Jasia, więc czyta:
"Wieczorem, gdy ojciec z matką do stołu zasiedli, krzyknęli na Małgosię by z
lodówki przyniosła trzy flaszki wyborowej. Małgosia poszła do lodówki i
krzyknęła:
"Matka ! Jest tylko jedna!"

;)

ch.

--
; stukasz w niewidzialną szybę
; patrzysz jak czapla w jeden punkt

Daniel Ange, 23.V.2003
Rozwiązanie problemu długów. Macie jakieś pomysły?
zasiłek dla osoby powyżej 75 lat ???
zasiłek dla mężatki
Program - kontrola czasu używania komputera...