re: begonie

1. Data: 2001-01-12 21:34:54

Temat: re: begonie
Od: "Mictlan" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie tak. Po pierwsz po wykopaniu trzeba bylo obciac zielona czesc
rosliny, a nastepnie cebule zasuszyc (faktycznie najlepiej do tego celu
nadaje sie piwnica). Zasuszona cebula powinna wegotwoac do marca, az zacznie
wypuszczac male kielki. Wtedy najlepiej jest ja posadzic do doniczki i
wystawic na parapecie. Niech rozwija sie w ten spsob do przelomu kwietnia i
maja, czyli do tego okresu kiedy noce sa juz dosc cieple. W tym okresie
wyadzasz rosline na grzadke. Gwarantuje ze bedzie doskonale rosla i ladnie
kwitla. Ja co roku tak robie i musze przyznac, ze chociaz nie kupuje tych
najdrozszych cebul ak moi sasiedzi, to i tak moje begonie kwitna chyba
najlepiej (troche mnie ponioslo z duma osobista, ale coz, raz sie zyje).

Pozdrawiam

Mic

--
E-mail : m...@p...pl
ICQ UIN : 2746056

2. Data: 2001-01-12 22:30:12

Od: "AndrzejW" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za wyczerpujące informacje.
Nawet wstyd się przyznać jeszcze do tej pory jedną cebulkę trzymam
w doniczce - zaraz zetnę zielone wyjmę z ziemi cebulkę może jeszcze uda się
utratować.
Pozdrawiam serdecznie AndrzejW.

Re: Rosiczka
drzewa owocowe