re;) majonezik na wkupne od tej co się miała odchudzać;))

1. Data: 2002-01-28 21:13:57

Temat: Re: re;) majonezik na wkupne od tej co się miała odchudzać;))
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Grzegorz Ostrowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> nie zamierzam bezczescic majoneziku hihi
>
> Mechcia
> ale musztarde francuska ogolnie to bardzosci lubie!

Wcale nie trzeszczy;) jest jej mało, czasami tylko fajnie pyka pod języczkiem;))
Kamila K. / s...@p...onet.pl

1. Data: 2002-01-28 21:25:45

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>To nieprawda !!!
>
>Przecietny Francuz wypija minimum 3 litry wina dziennie (przed 18ta)
>
>Ewcia

:)))

Ojej......
To jak on potem wraca do domu????
Wszyscy metrem? To tam musi byc ciasno w tym metrze. No i co oni robia z tymi
samochodami, ktorymi wczesniej przyjechali do tych miejsc, gdzie wypili te 3
litry....

ale to przynajmniej tlumaczy urode Francuzek - trzeba pic minimum 2 litry
dziennie. a one maja codziennie 50 % nadwyzek:) i dlatego takie ladne...

Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-01-28 21:25:55

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czytalaś hemingłeja?
Tak.., ale troszkę dawno;))
> U niego to sie niebo i ziemia po czymś innym poruszało....
Można to połączyć z dobrym jedzeniem;))
> Nigdy jeszcze majonezu z musztrda francuska nie robiłem.
> Musze koniecznie sporobować!
taak..!!!
> Dzięki za inspiracje!
proszę bardzo...:))
> Próbowałas z innymi musztardami niz kamisu?, że piszesz tak jednoznacznie?
właściwie ta francuska przypadkiem była pod ręką i pozostała:)) I JUŻ JEJ NIE
ZMIENIĘ!!! To dzięki niej on jest taki EXTRA!!!
> [teraz słucha for seasons by wiwaldi na klasyczna kapele rockowa: 2 gitart,
bas
> i perkusja, odjazd, mowie Wam!]
u mnie coś w TiVi
> pozdr,
I ja również...
> grzes
> ps. myślę, ze lubie Cie bardzo... nie za przepis, za podejscie....

Ty też masz podejście;-))
do usłyszenia, pozdr.., Kamila K.

1. Data: 2002-01-28 21:33:22

Temat: Re: ludziska:) OT oczywiscie
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Jan 2002 22:08:03 +0100, "MechaGodzilla"
<m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>sie porobilo....
>
>Mechcia
>zaczynam drzec przed straznikami od OT i inych takich ostatnich wymyslow

He he he ... za kare idz mielonych zrobic...;->>>>>

Art(Gruby).
"Kazdy prowokator czy szaleniec, który odwazy sie podniesc reke
przeciw wladzy ludowej, niech bedzie pewny, ze mu te reke wladza ludowa
odetnie w interesie klasy robotniczej, w interesie ludu pracujacego miast i wsi".
Jozef Cyrankiewicz.

1. Data: 2002-01-28 21:34:31

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> a écrit dans le message news:
0...@p...pl...
> [...]
> dziennie - hmmmm, alkoholicy???

To nieprawda !!!

Przecietny Francuz wypija minimum 3 litry wina dziennie (przed 18ta)

Niesz !

1. Data: 2002-01-28 21:41:02

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> 0...@p...pl...
> >

> To nieprawda !!!
>
> Przecietny Francuz wypija minimum 3 litry wina dziennie (przed 18ta)

Ewcia, co już z zesłania Cię zdjeli?
Pozdrawim Ramzes.

1. Data: 2002-01-28 21:51:27

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tymi
> samochodami, ktorymi wczesniej przyjechali do tych miejsc, gdzie wypili te

Zaden szanujacy sie Francuz nie wraca metrem, jezeli moze wrocic samochodem.
I prosze wziac pod uwage, ze policja tutejsza sklada sie rowniez z
szanujacych sie Francuzow.

Voila !

Eve

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-28 22:04:51

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ramzes" <w...@w...krakow.pl> a écrit dans le message news:
a34gji$2rl$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Ewcia, co już z zesłania Cię zdjeli?
> Pozdrawim Ramzes.

Kochanie Ty moje, Zeslali Mnie Na Tydzien Do Paryzewa !!!

Ewcia
(w 7mym niebie)

--
Niesz !

1. Data: 2002-01-28 23:46:21

Temat: Re: re;) majonezik na wkupne od tej co się miała odchudzać;))OT
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a34gji$2rl$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Kochanie Ty moje, Zeslali Mnie Na Tydzien Do Paryzewa !!!

Jak dobrze mieć Cię znowu:-))))
pozdrawiam ramzes

1. Data: 2002-01-29 09:39:01

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora