re;) majonezik na wkupne od tej co się miała odchudzać;))

1. Data: 2002-01-29 17:49:07

Temat: Re: re;) majonezik na wkupne od tej co się miała o d chudzać;))
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>tymi
>3
>

>Zaden szanujacy sie Francuz nie wraca metrem, jezeli moze wrocic samochodem.
>I prosze wziac pod uwage, ze policja tutejsza sklada sie rowniez z
>szanujacych sie Francuzow.
>
>Voila !
>
>Eve

aaaa, rozumiem.
jak szanujacy sie zandarm francuski wypije swoje 3 litry, to po prostu juz nie
umie z alkomatu tych malych cyferek odczytac....
:)
Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-04 15:03:18

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jak tam.., czy ktoś próbował..;0))
> ???
> Kamilka K.

chyba nikt:-((
Kamilka K. / po ładnych kilku dniach... / stonsik, czyli Kamyczek pykając
gorczycą

1. Data: 2002-02-04 16:18:09

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> chyba nikt:-((
> Kamilka K. / po ładnych kilku dniach... / stonsik, czyli Kamyczek
pykając
> gorczycą
----
Mnie sie juz wczesniej zdarzalo jesc salatki z majonezem
i pykajaca musztarda, bardzo dobre !!,
ale tradycji jeszcze w Polsce chyba nie ma.
Wszyscy przywykli do gladkiej musztardy / majonezu.

Nie przejmuj sie,
czasami nie jest latwo pokonac kulinarna inercje ...
:)))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-02-04 19:47:46

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wszyscy przywykli do gladkiej musztardy / majonezu.
>
> Nie przejmuj sie,
> czasami nie jest latwo pokonac kulinarna inercje ...

To już jesteśmy dwie;o))
Ps.:Ale popatrz, jak wszyscy łatwo odeszli od schabowego na rzecz piersi kurek..
Kamila K. / stonsik, czyli Kamyczek

1. Data: 2002-02-05 09:12:17

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: <s...@p...onet.pl>

> Ps.:Ale popatrz, jak wszyscy łatwo odeszli od schabowego na rzecz piersi
kurek..

Primo: tansze, secundo: szybciej sie robi.

Macabra

1. Data: 2002-02-05 13:08:44

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: <s...@p...onet.pl>

> kurek..
>
> Primo: tansze, secundo: szybciej sie robi.
>
> Macabra
Tercio ( nie wiem, czy dobrze to napisałam ) : smaczniejsze;o))
Stoniec

1. Data: 2002-02-05 21:48:18

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tercio ( nie wiem, czy dobrze to napisałam ) : smaczniejsze;o))
---
Kamolku,
po pierwsze Primo, pisze się: _terTIO_,
po drugie Primo, ja i tak lubie schabowe !!!!
po trzecie Primo (=Tertio), smaczniejsze jest to,
na co się właśnie OKROPNIE ma ochotę !

:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-02-06 09:38:58

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po pierwsze Primo, pisze się: _terTIO_,
> po drugie Primo, ja i tak lubie schabowe !!!!
> po trzecie Primo (=Tertio), smaczniejsze jest to,

po quarto: jak wiadomo, co sprawia radość jest niezdrowe, niemoralne lub
powoduje tycie.

Waldek

1. Data: 2002-02-06 09:54:45

Temat: Re: OT:Re: re;) majonezik na wkupne od tej co si?mi a?aodchudza?;)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Feb 2002 10:38:58 +0100, Waldemar Krzok
<w...@z...fu-berlin.de> wrote:

>po quarto: jak wiadomo, co sprawia rado?? jest niezdrowe, niemoralne lub
>powoduje tycie.
>
>Waldek

quinto: takze czasem zgage
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-02-06 16:47:08

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> quinto: takze czasem zgage
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Zgadzam się ze szlachetnymi przedmówcami!!! Na znak przyjaźni zrobię jutro
schabowe i może przebiję rekord* ich wsunięcia z dzieciństwa;O))
* - rekord padł na imieninach ciotki, zjadłam wtedy 6 kotletów, a ostatnie
podawała mi moja Mama, bo samej było mi głupio.., do tej pory pamiętam jakie
były pyszne.., hmmmm....
Kamila K. / stonsik, czyli Kamyczek

kebab
Witam mniam mniam ...