ready, steady,cook!!!

1. Data: 2003-08-14 12:46:08

Temat: ready, steady,cook!!!
Od: "anton" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pomysł. Jest taki program na ITV pt.Ready, steady cook. Istotą zabawy
jest rywalizacja dwóch znakomitych kuchmistrzów w przyrządzaniu potraw mając
do dyspozycji te same składniki. Mają na to np.15 minut a potem publiczność
wybiera, jej zdaniem lepszego( zawodnik nr 1 -zielone jabłuszko, zawodnik nr
2- czerwony pomidor).
Proponuję więc zabawę, w której po podaniu składników przez jednego
grupowicza reszta zainteresowanych zaproponuje swoje sposoby wykorzystania
danych produktów w celach kulinarnych. Jeśli znajdą się zainteresowani to
mam nadzieję, że z takiej burzy mózgów wyjdzie nam coś niepowtarzalnego.
Proponuję więc by tytuł ( mając na względzie prawa autorskie)
READY<STEADY<COOK był znakiem dla każdego grupowicza ,że kryje się tam lista
np. 5 produktów, które ma do dyspozycji. Może to być starter, danie główne,
deser. Absolutnie wszystko. Oczywiście zakładamy , że jesteśmy obecni w
pełni wyposażonej kuchni tzn., jest tam piekarnik, mikser itp. i jak to w
kuchni mamy do dyspozycji olej, masło, cukier, sól i inne podstawowe
składniki, bez których w tym najważniejszym z miejsc byłoby ciężko. Tak więc
czekam na odpowiedzi chętnych.
PS. Trzeba by było również pomyśleć o zasadach głosowania na najlepszy
pomysł jak i nagrodzie.

1. Data: 2003-08-14 13:06:03

Temat: Re: ready, steady,cook!!!
Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

anton wystukał:

> [...]
> wybiera, jej zdaniem lepszego( zawodnik nr 1 -zielone jabłuszko, zawodnik nr

ITV? A ja myślałam że BBC Prime... :)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-08-14 13:17:06

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie się podoba... Kto rzuca materiał?
koneserka
Użytkownik "anton" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
więc
> czekam na odpowiedzi chętnych.
> PS. Trzeba by było również pomyśleć o zasadach głosowania na najlepszy

co zrobic z papryki ( na slodko -kwasno) ??
Ciasto na pierogi ruskie
endywia
omlet z kurkami zapiekany w parmezanie
parówki- pomysł własny