reforma - 6. latki do szkoly

11. Data: 2011-09-27 18:41:38

Temat: Re: reforma - 6. latki do szkoly
Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2011 19:47:25 +0200, Qrczak napisał(a):

> A ja się wściekam, że w I klasie Młodego już nie ma 21 dzieci... ech żyzn...

No, ja nie wiem co bym zrobiła temu, kto wpuścił sześciolatki do szkół, a
równocześnie pozwolił na taką liczebność klas. Od lat nie było tak licznych
klas, to jest pierwszy rok, w ostatnich latach były klasy najwyżej po 26, a
teraz takie szaleństwo.
Natomiast w gimnazjach to najmniej po 28, 30 osób to norma. Więc się
cieszę, że mam dziecko w dwudziestoosobowej i to z podziałem na grupy na
języku :)
--
w_e

12. Data: 2011-09-27 19:53:53

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"w_e" napisał

> niestety 29 i 30 (no z wyjątkami, sportowa 21, integracyjna 20)

Wyjątkowo dużo.
Albo macie wyż demograficzny w Rybniku albo tylko jedno gimnazjum ;-)

> To były półkolonie.
> Ale niestety to nie jest to co tygrysy lubią najbardziej. (Tygrysy lubią
> tylko czytać)

Czyli wdał się raczej w mamę, a nie w tatę ze swoimi zainteresowaniami :)

Pozdrawiam
Nixe

13. Data: 2011-09-28 14:07:36

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Sep 2011 21:53:53 +0200, Nixe napisał(a):

> Czyli wdał się raczej w mamę, a nie w tatę ze swoimi zainteresowaniami :)

No przepraszam, że niby ja to tylko książki? Za wodą nie przepadam, za to
lina wspinaczkowa, skałki, jaskinie to jest to :)
Nie wiem w kogo się w dał. W góry owszem chodzi chętnie, ale po naszych
Beskidach. Wyższe góry, do momentu gdy nie stanie się na szczycie i można
podziwiać widoki (kiedy to taaaakie straszne).

--
w_e

14. Data: 2011-09-29 20:28:19

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno mustwo bylo dzieci w taiej sytuacji.
Podobno skonczylo 1 klase malo wiecej 6 latkuw, niz dawniej, gdy byly stare
zasady pszyjmowania 6-latka do 1 klasy.

Problemem moze byc wlasciwe nastawinie malego do sytuacji,
by nie mial cale zycie wrazenia, ze oblal juz 1 klase.
Prawnie nikt nie ma mocy by zmusic cie do posylania mala do 1 klasy.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->z lub sz, -ii -> -i)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

15. Data: 2011-09-29 20:39:12

Temat: Re: reforma - 6. latki do szkoly ...asc...
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno mustwo było dzieci w takiej sytuacji.
Podobno skończyło 1 klasę mało więcej 6 latkuw,
niż dawniej, gdy były stare zasady pszyjmowania 6-latka do 1 klasy.

Problemem może być właściwe nastawienie małego do sytuacji,
by nie miał całe życie wrażenia, że oblał już 1 klasę.
Prawnie nikt nie ma mocy by zmusić cię do posyłania malca do 1 klasy.

I zmień sobie stronę kodową, bo z tą twoją stroną kodową to ruwnie poroniony
pomysł jak z posyłaniem malca do 1 klasy.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

16. Data: 2011-10-01 14:35:00

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> Czesc,
>
> ostatnio sie slyszy, ze Ministerstwo sie wycofa z reformy 6-latkowej.
> Wiecie cos na ten temat? Teraz sa wybory, wiec wszystko jest mozliwe.

Ostatnie nowinki:
http://www.tvn24.pl/-1,1719318,0,1,obowiazek-szkolny
-dla-6_latkow-przesuniety,wiadomosc.html

Sylwia

17. Data: 2011-10-04 15:45:38

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Oct 2011 16:35:00 +0200 Szpilka <s...@g...pl> wrote:
> Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> Ostatnie nowinki:
> http://www.tvn24.pl/-1,1719318,0,1,obowiazek-szkolny
-dla-6_latkow-przesuniety,wiadomosc.html

Jak ja ot lubię. Decyzja, może nie całkiem dobra, ale też nie zła, potem
histeria i kompletny bałagan robiony poprzez wycofanie się z decyzji,
najpierw częściowe, potem całkowite. Czy znajdzie się władca, który nie
będzie się bał krzykaczy?

R.
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

18. Data: 2011-10-25 22:02:23

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-04 17:45, Rafał Maszkowski pisze:
> [...]
> histeria i kompletny bałagan robiony poprzez wycofanie się z decyzji,
> najpierw częściowe, potem całkowite. Czy znajdzie się władca, który nie
To nie kwestia krzykaczy, tylko statystyki. Jeśli w tym roku do
pierwszych klas poszła niecała 1/4 sześciolatków, to w przyszłym roku
będzie za dużo siedmiolatków, w połączeniu za 100% sześciolatków. Po
prostu marketing tym razem siadł, rodzice pomysłu nie kupili (tudzież
nie dali się zastraszyć) i w majty popuścili decydenci, którzy nagle
uzmysłowili sobie, że ktoś ten tabun będzie musiał gdzieś rozparcelować.
Więc odroczyli sprawę to 2013, a za rok odroczą do 2014 i tak dalej ;-)

Maciek

Lektury w gimnazjum
Na nowy rok szkolny (link)
co słuchają [PILNE]