refundacja za fizykoterapię

1. Data: 2005-11-03 16:57:33

Temat: refundacja za fizykoterapię
Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dostalem w pazdzierniku skierowanie od ortopedy na fizykoterapie
(Ultradzwieki) ale niestety juz w pazdzierniku nie ma limitow na te zabiegi
w tym roku W CALYM LUBLINIE. Szukalem bezskutecznie...

Czy jezeli zdecyduje sie na odplatne zabiegi (bo bol mnie ponagla i nie chce
czekac do nowego roku) to jesli napisze pismo do Funduszu w sprawie zwrotu
kosztow moge liczyc na refundacje przez NFZ i zwrot poniesionego kosztu
odplatnosci za zabiegi?

Czy ktos z takiego wyjscia korzystal ?

--

Tomasz Gębala
=============================

2. Data: 2005-11-04 08:37:38

Temat: Re: refundacja za fizykoterapię
Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gębala napisał(a):
> [...]
> kosztow moge liczyc na refundacje przez NFZ i zwrot poniesionego kosztu

niebardzo. na tym polega wlasnie 'solidarne ubezpieczenie' ze kazdemu
nalezy sie wszystko, czyli w praktyce nic nikomu. pewnie bedziesz sie
mogl zapisac na fizykoterapie w lutym, jak juz samo przejdzie :(

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!