fałszerze jedzenia- onet

1. Data: 2005-11-03 14:15:02

Temat: fałszerze jedzenia- onet
Od: madi <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ciekawe co na to lekarze. Właśnie ukazał się dziś artykuł na tym portalu
o naszym polskim jedzeniu. Ciekawe dlaczego tak nas oszukują. Własnie
zjadłam obiad i jak to czytałam to zachciało mi się w.........
Nie do wiary. Dlaczego tak mało kontroli jest?
Co Wy na to? Może ktoś z Was też słyszał albo pracuje w firmie
produkującej takie papu?
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-11-03 18:10:06

Temat: Re: fałszerze jedzenia- onet
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Nov 2005 15:15:02 +0100, madi napisał(a):

> [...]
> zjadłam obiad i jak to czytałam to zachciało mi się w.........
> Nie do wiary. Dlaczego tak mało kontroli jest?

Problem jest taki, że ludzie jedząc złej jakości pożywienie nie odczuwają
skutków od razu, dlatego wydaje im się nieszkodliwe. Tak jak zły pieniądz
wypiera dobry, tak samo taki tani chłam wypiera produkty lepsze jakościowo.
"80% gospodyń domowych nie widzi różnicy".

> Co Wy na to? Może ktoś z Was też słyszał albo pracuje w firmie
> produkującej takie papu?

Artykuł jest długi, więc niewielu go przeczyta, jeszcze mniej zrozumie, a
ci co zrozumieją i tak w większości zapomną. Świat sie stacza, nie ma już
ratunku.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2005-11-03 18:51:25

Od: madi <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba masz rację.

4. Data: 2005-11-04 10:52:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 03 Nov 2005 15:15:02 +0100, madi wrote:

> Ciekawe co na to lekarze. Właśnie ukazał się dziś artykuł na tym portalu
> o naszym polskim jedzeniu. Ciekawe dlaczego tak nas oszukują. [...]

Przepraszam, w jaki sposób lekarze was oszukują? I kto to jest "wy"? I
co lekarze mają wspólnego z tym, ze niektóre firmy produkują żywność
kiepskiej jakości?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

5. Data: 2005-11-04 13:04:45

Od: madi <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przecież nikt nie oskarża lekarzy, ja tylko pytam co lekarze na to
/chodzi mi o to, że skoro jemy to co jemy to nasze zdrowie będzie coraz
słabsze, nas Polaków i wtedy trzeba będzie więcej funduszy na ratowanie
tego zdrowia/, a nie że oszukują.
Oszukują nas nieuczciwi producenci /oczywiście nie wszyscy/.
Co Wy na to? - chodzi mi o zdanie grupowiczów, czy to co piszą jest prawdą?

Ktoś tu jest b. nerwowy. Nic nie można już napisać czy co?

6. Data: 2005-11-04 16:32:05

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Nov 2005 14:04:45 +0100, madi wrote:

> przecież nikt nie oskarża lekarzy,

Ale przy wyjątkowo złej woli można było to tak zinterpretować:)

> ja tylko pytam co lekarze na to [...]
> Oszukują nas nieuczciwi producenci /oczywiście nie wszyscy/.

Dlaczego oszukują? Oszukiwaliby, gdyby dajmy na to pisali, ze sprzedają
czyste mięso albo czyste owoce. Jeśli zawartość jest zgodna z deklaracją
na etykiecie - wszystko jest OK.

> Co Wy na to? - chodzi mi o zdanie grupowiczów, czy to co piszą jest prawdą?

Pewnie tak, przynajmniej częściowo.

> Ktoś tu jest b. nerwowy. Nic nie można już napisać czy co?

Ale osochozi?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

7. Data: 2005-11-04 17:10:11

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego oszukują? Oszukiwaliby, gdyby dajmy na to pisali, ze sprzedają
> czyste mięso albo czyste owoce. Jeśli zawartość jest zgodna z deklaracją
> na etykiecie - wszystko jest OK.

No nie powiedzialabym....
:
- W parówce może być mięso, ale nie jest to konieczne - twierdzi jeden z
pracowników Inspekcji Handlowej. - Kiedy sprawdzamy towar, interesuje nas
tylko, jaki skład podał producent. Jeśli po zbadaniu próbki jej skład zgadza
się z zadeklarowanym, wszystko jest w porządku. Parówką może być na przykład
kilka zmielonych składników, niekoniecznie pochodzenia zwierzęcego. Można
tam dodać nawet papier toaletowy, byleby całość nie była szkodliwa dla
zdrowia. Poza tym każdy ma prawo nazwać swój wyrób, jak mu się podoba.
Akurat ten producent postanowił nazwać to coś parówką.

Magda

8. Data: 2005-11-04 18:26:55

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.11.05, około 18:10, Mrówka bulgocze

> [...]
> zdrowia. Poza tym każdy ma prawo nazwać swój wyrób, jak mu się podoba.
> Akurat ten producent postanowił nazwać to coś parówką.

Nigdy nie lubiłam parówek i zawsze uważałam że to zmielone kpyta z
papierem toaletowym. Tak właśnie smakuje, więc nie wiem czemu ktoś może
uważać za oszustwo nazywanie produktu o takim składzie parówką. To
przecież oczywiste, że parówka właśnie Z TEGO jest zrobiona ;)

--
ika - umop apisdn

9. Data: 2005-11-04 20:20:30

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> [...]
> uważać za oszustwo nazywanie produktu o takim składzie parówką. To
> przecież oczywiste, że parówka właśnie Z TEGO jest zrobiona ;)

Prawdziwa parówka z TEGO na pewno nie jest zrobiona.

Pozdrawiam,
Akulka

10. Data: 2005-11-04 21:39:13

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> uważać za oszustwo nazywanie produktu o takim składzie parówką. To
> przecież oczywiste, że parówka właśnie Z TEGO jest zrobiona ;)

Polecam przeczytanie calego artykulu tak naprawde nie wiadomo co jesc....

Magda

pigułki antykoncepcyjne
Powikłania po cesarskim cięciu
Energizujace ?