regulacja brwi

1. Data: 2004-05-03 10:43:34

Temat: regulacja brwi
Od: "Granula" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkiech mam pytanie jak regulowac brwi nie mam o tym pojecia a
chcialabym zeby ladnie to wygladalo czy moge to sama zrobic ?? moze sa
jakies stronki z opisem czy cos poradzcie plisss !!!

1. Data: 2004-05-03 10:50:58

Temat: Re: regulacja brwi
Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Granula" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkiech mam pytanie jak regulowac brwi nie mam o tym pojecia a
> chcialabym zeby ladnie to wygladalo czy moge to sama zrobic ?? moze sa
> jakies stronki z opisem czy cos poradzcie plisss !!!

jesli nigdy tego nie robilas, to ja bym ci zaproponowala to, co ja zrobilam.
za I razem poszlam do kosmetyczki i potem jak odrastaly to bylo latwiej je
wyskubac. bo sama za I razem mozesz wyciac za duzo albo krzywo, a tak to
bezpieczniej.

1. Data: 2004-05-03 11:19:50

Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chcialabym zeby ladnie to wygladalo czy moge to sama zrobic ?? moze sa
> jakies stronki z opisem czy cos poradzcie plisss !!!

oczywiscie pęsetką,
jeśli masz mocno zarośniete brwi to czeka Cię mała męka, bo na początku
wyrwać tyle włosków, żeby wyregulować je do oczekiwanego kształtu to
prawdziwa "operacja"..:)
Ich długość łatwo sobie opracować, przykładając do koniuszka płatka nosa np
patyczek w lini prostej idac ku górze przy kąciku oka wyznaczasz ich
początek a koniec łącząc prostą od noska przez zewnętrzny kącik oka..
wiem... troszke to brzmi zawile.. ale taka ich długość jest klasykiem..
tutaj masz obrazek...- o to wlaśnie chodzi
http://www.wizaz.pl/kurs_brwi.php
a grubość? cóż, zależy czego oczekujesz..

--
Ameretat

1. Data: 2004-05-04 09:03:54

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Granula wrote:
> Witam wszystkiech mam pytanie jak regulowac brwi nie mam o tym
> pojecia a chcialabym zeby ladnie to wygladalo czy moge to sama zrobic
> ?? moze sa jakies stronki z opisem czy cos poradzcie plisss !!!

Teraz modna na brwi nie wydepilowane. :>

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-04 17:41:23

Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Teraz modna na brwi nie wydepilowane. :>

polemizowalabym...
chyba, ze natura podarowala kobiecie naprawde ladne brwi o nienagannym
ksztalcie i kolorze...a nie krzaczory..

--
Ameretat

1. Data: 2004-05-04 20:19:34

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> Teraz modna na brwi nie wydepilowane. :>

No i? A jak ogłoszą, że modne są nieogolone nogi, to przestaniesz
depilować? :>

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-05-04 21:55:02

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ameretat wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> polemizowalabym...

Z aktualnymi tendencjami w modzie? :-)

> chyba, ze natura podarowala kobiecie naprawde ladne brwi o
> nienagannym ksztalcie i kolorze...a nie krzaczory..

Z tego co czytałam ostatnio na temat trendów w makijażu, to najmodniejsze są
naturalne, grube brwi. Coś takiego jak ma Brooke Shields, o ile kojarzysz.
:-) Ja też myślę, że bardzo gęste brwi są brzydkie i mało kobiece, ale takie
grube i naturalne, mogą być bardzo ładne. Sama właśnie "zapuszczam" i
zobaczymy. :-)))

Ligeia

1. Data: 2004-05-04 21:56:23

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> No i? A jak ogłoszą, że modne są nieogolone nogi, to przestaniesz
> depilować? :>
>

> Pozdrawiam,
> Karola

Bardzo możliwe. :-) Zresztą, jakbyś nie zauważyła, to było napisane w tonie
dosyć żartobliwym i bynajmniej nie twierdzę, że trzeba robić to co nakazuje
moda. Ale skoro nie depilowane brwi są teraz na topie, to akurat mnie
osobiście taka zmiana dobrze zrobi. :-)

Ligeia

1. Data: 2004-05-04 22:07:03

Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z aktualnymi tendencjami w modzie? :-)

a czemu nie?!
czy moda to tabu? czy to dogmaty ktore trzeba przyjmowac bez slowa
sprzeciwu?
polemizowalabym rowniez ze zrozumieniem slowa "estetyka"
nie zawsze moda = dobry wyglad...
niestety widac to na ulicy, kiedy niektore dziewczyny na sile wbijaja sie w
ciuchy w ktorych wygladaja gorzej niz przez okno...
--
Ameretat

1. Data: 2004-05-04 22:31:45

Temat: Re:(ot) moda a estetyka
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ameretat" <A...@K...pl> napisał w wiadomości

> nie zawsze moda = dobry wyglad...
> niestety widac to na ulicy, kiedy niektore dziewczyny na sile wbijaja sie
> ciuchy w ktorych wygladaja gorzej niz przez okno...

Uj tak.
Ostatnio widzieliśmy takie "cudo" modne, że mój mąż do tej pory nie wierzy,
że ta osoba nie wracała z jakiekiegoś festynu, gdzie (jego zdaniem) śpiewała
jakieś piosenki ludowe. :-)
A cudo miało wszystko modne, ino w nadmiarze - od góry szło to tak - włosy w
pasemkach, ale raczej błąd, natapirowane i splecione w 2 warkoczyki.
biała bluzka z kołnierzykiem, na to czarny gorset, niżej różowa plisowana
spódniczka bardzo mini, jasne kabaretki na bardzo krzywych acz faktycznie
długich nogach i czarne szpilki.
Cudo dyrdało ulicą centrum DC i wyglądało szokująco modnie i źle.

I tu mój podziw dla niej - nie byłoby mnie stać, na takie poświęcenie się w
imię mody i bycia na topie.
Szpilki mnie bolą w nogi jak w nich chodzę a nie siedzę, kabaretki gryzą w
palce i swędzą, minispódniczki w mieście wpędzają w nerwicę a gorsetu na
sobie, to sobie nie potrafię wyobrazić nawet, bo wpadam w spazmy i nerwicę.

Sowa

piękny baleyage
Wymysliłam sobie mój nowy wizaż:)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-05-03)
jasny fluid - jakiej firmy??
Ban Di (wrocław)