rękawiczki-mitenki na szydelku

1. Data: 2007-01-28 17:30:25

Temat: rękawiczki-mitenki na szydelku
Od: "alicja nanys" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,jak zrobic takei rekawiczki bez palcow tylko z otworkiem na kciuk?
jesli ktos wie to bardzo prosze o rade...

2. Data: 2007-01-28 18:01:07

Temat: Re: rękawiczki-mitenki na szydelku
Od: "Barbara " <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

alicja nanys <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> witam,jak zrobic takei rekawiczki bez palcow tylko z otworkiem na kciuk?
> jesli ktos wie to bardzo prosze o rade...

Robiłam ostatnio córce takie rękawiczki szydełkiem , zaczynałam od gory
prosto do dołu ( ma szczupłe ręce)o ile pamietam 30 cm miały długości. Po
skoińczeniu zeszyłam niewidocznym szwem i zostawiłam otwór na kciuk ,
przyszyłam kwiatki i rękawiczki gotowe. Jak co to służe pomocą GG 4222862

Szydełko. Gazetki
nowości porannej - chwalę się
xxx szukam schematu
Ubrania dla chłopcw
prośba o pomoc - płaszcz z "małej diany 10/2004"