serwetki na drutach

1. Data: 2007-01-28 18:29:20

Temat: serwetki na drutach
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Mam prośbę... jeśli Panie (lub Panowie :D) posiadacie jakieś książki z
wzorami serwetek na druty to bardzo proszę o odezwanie się do mnie.
Już bardzo długo szukam takich wzorów (nie dla mnie tylko dla babci:])
Będę "skłonny" nawet odkupić jakieś książki lub zbiór wzorów.
Tak więc jeśli ktoś posiada rzecz na której mi zależy niech się do
mnie odezwie.
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję

2. Data: 2007-01-28 18:50:19

Temat: Re: serwetki na drutach
Od: "małgorzata" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydrukuj, ładnie opraw i podaruj Babci spóźniony prezent na Dzień Babci :))))

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=54711&p
=1
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=89217
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=22770

3. Data: 2007-01-28 21:09:52

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):
> [...]
> Będę "skłonny" nawet odkupić jakieś książki lub zbiór wzorów.
> Tak więc jeśli ktoś posiada rzecz na której mi zależy niech się do

Witam!

Obecnie nie ma nowych ksiazek ze wzorami serwet na drutach. Na allegro w
tej kategori: http://ssl.allegro.pl/10499_szycieirobotkireczne.htm
pojawiaja sie czasem ksiazki o tej tematyce (jak dobrze mi sie wydaje
istnieja 3 stare ksiazki tego typu) ale babcia moze te ksizaki miec...
jak nie to szukaj na allegro i w antykwariatach (osobiscie 2 z nich
kupilam w antykwariacie w Lodzi)

Pozdrawiam Seremity(Wa-wa, Lodz)

rękawiczki-mitenki na szydelku
Szydełko. Gazetki