reklamacja kosmetyku z Avonu

1. Data: 2003-03-31 19:48:22

Temat: reklamacja kosmetyku z Avonu
Od: "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jednym z nich mam uczulenie. Czy można reklamować? Jak to zrobić?
Uwzględniają taką reklamację?
Pozdrawiam
Monika

1. Data: 2003-04-01 07:09:41

Temat: Re: reklamacja kosmetyku z Avonu
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> napisała:
> Po jednym z nich mam uczulenie. Czy można reklamować? Jak to zrobić?
> Uwzględniają taką reklamację?
> Pozdrawiam
> Monika

Jasne ze mozna :) W formularzu zwrotow mozna nawet zaznaczyc powod: "nie
podoba sie" ;) Czasami dlugo sie czeka z tymi zwrotami ale to juz problem
konsultantki.

1. Data: 2003-04-01 07:11:07

Od: "JoAsienka" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

niedawno MonikaP ślicznie napisał, iż :
> Po jednym z nich mam uczulenie. Czy można reklamować? Jak to zrobić?
> Uwzględniają taką reklamację?
> Pozdrawiam
> Monika

Tak, skontaktuj sie ze swoja konsultantka i jej oddaj, za 2 zamowienia
dostaniesz zwrot pieniedzy
--
JoAsienka, Włodek i Wiktor 20.02.2000
SOPOT

1. Data: 2003-04-01 09:26:19

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonikaP" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b6bdgo$iek$6@news.onet.pl...
> Po jednym z nich mam uczulenie. Czy można reklamować? Jak to zrobić?
> Uwzględniają taką reklamację?

Jeśli sprzedała Ci to konsultantka , która ma zrobiony kurs pierwszego
stopnia (to wewn. kura dla konsultantek Avonu) to wtedy możesz w ciągi
trzech miesięcy złozyć reklamację - o ile kosmetyk nie jest zuzyty powyżej
25%

pozdrawiam Piernix

1. Data: 2003-04-01 10:24:22

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piernix <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> stopnia (to wewn. kura dla konsultantek Avonu) to wtedy możesz w ciągi
> trzech miesięcy złozyć reklamację - o ile kosmetyk nie jest zuzyty powyżej

Alez fakt, czy konsultantka ma jakikolwiek kurs czy nie, nie ma zadnego wplywu
na zwroty !

Dunia
znowu zadziwiona

1. Data: 2003-04-01 13:43:57

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piernix" <k...@p...onet.pl> napisał > Użytkownik "MonikaP"
> [...]
> stopnia (to wewn. kura dla konsultantek Avonu) to wtedy możesz w ciągi
> trzech miesięcy złozyć reklamację - o ile kosmetyk nie jest zuzyty powyżej

Ehmm... tez pierwsze slysze ;) Nie dalam sie na ten kurs naciagnac, a
problemow ze zwrotami nie mam.

1. Data: 2003-04-01 15:20:50

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MonikaP wrote:

> Po jednym z nich mam uczulenie. Czy można reklamować? Jak to zrobić?
> Uwzględniają taką reklamację?

Zwróciłam swojej konsultantce lekko napoczęty balsam, którego zapach
był dla mnie nie do zniesienia. Bez problemu odzyskałam pięniądze,
które nota bene zaraz wydałam na innym balsam z Avonu, tym razem
trafiony :))

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-02 15:20:36

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Alez fakt, czy konsultantka ma jakikolwiek kurs czy nie, nie ma zadnego
wplywu
> na zwroty !

Z przykrością muszę powiedzieć że ma. Przynajmniej tak mnie poinformowała
pani, która podpisała ze mną umowe w biurze. Do momentu gdy nie zrobię tego
pierwszego stopnia to ewentualne reklamacje, kosmetyku który ja sprzedałam
klientce nie podlega zwrotowi. Chyba, że tylko w Radomiu wprowadzono takie
ograniczenie (chociaż osobiście w to wątpię).

Piernix

1. Data: 2003-04-02 15:22:05

Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
"MonikaP"

> Ehmm... tez pierwsze slysze ;) Nie dalam sie na ten kurs naciagnac, a

Mnie wprost powiedziano, że muszę go zrobić (zrobię tylko 2 stopnie, ten
trzeci pierdaczę - za 300 zeta mogę kupić mnogo użytecznych rzeczy :-))

Piernix

1. Data: 2003-04-05 18:35:55

Temat: Odp: reklamacja kosmetyku z Avonu
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra jest konsultanktą, nie ma żadnego zrobionego kursu, a
zwracała raz kosmetyki. Ale było to ponad 2 lata temu, może teraz
wprowadzili jakieś ograniczenia. Ale to troszkę bez sensu... bo
przecież klientki nie wiedzą, czy konsultantka, od której kupują, ma
ukończony kurs czy nie... A znowu konsultantka, nie będzie oddawać
pieniędzy za zwrócony kosmetyk z własnej kieszeni. Chyba, że w avonie w
ten sposób chcą zmusić konsultantki do robienia tych kursów... jeżeli
tak, to trochę nieładnie. Tak mi się wydaje...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

wrastajace włoski
Paznokiec - Trojmiasto!