reklamację składam

1. Data: 2003-07-29 19:02:38

Temat: reklamację składam
Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja dzisiaj reklamację z takiego życia chciałabym złożyć, bo towar nie
satysfakcjonuje mnie już jako odbiorcy...i niniejszym o lepszy egzemplarz
poproszę, bo wadliowość tego dotychczas użytkowanego jest dzisiaj nie do
zniesienia....
czy praca też dla was jest czymś w rodzaju narkotyku, a jej nagły brak
speedem głodowym?
od jakiegś czasu szukam powrotu do pracy, bo jest dla mnie takim
specyfikiem, dającym sporo spokoju, mniej wtedy myślę o sypiącym mi się
chwilami jak piasek Grzesiowi małżeństwie....
czy można się jakoś inaczej ustawić w takiej beznadziejnej chwili do życia
szukać mimo wszystko happy endu wielu jego kwestii, tkwiąc w takim maraźmie
jak teraz?
czy praca waszym zdaniem i ucieczka w nią może sprawić np, że te same dennie
prezentujące się sprawy kiedykolwiek inaczej dostrzegę?
ciemność dzisiaj widzę, ciemność.........
Marta

1. Data: 2003-07-29 19:29:11

Temat: Re: reklamację składam
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
że te same dennie
> prezentujące się sprawy kiedykolwiek inaczej dostrzegę?
> ciemność dzisiaj widzę, ciemność.........

praca ksztaltuje byt czlowieka, nawet marna za marne
pieniadze - czlowiek robi cokolwiek, a le wie ze ma to jakis
cel i komus sie przyda - moze i pracoholizm jest chorobą,
ale jeszcze wieksza choroba jest brak pracy pomimo
najszeczerszych checi.
ucieczka w prace jest ucieczka, i juz - chyba lepsza niz w
chorobe, samobojstwo czy przestepczosc.
praca jest fajna sprawa, i dlatego jest tak doceniana
ostanio, bo jej brak (doceniaja ja szczegolnie ci, ktorzy
wiedza, co to znaczy jej szukac!).

1. Data: 2003-07-29 19:37:28

Od: "marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

holender doceniam ją platonicznie:), mimo, że szukam jej od miesiąca...
jej brak kłóci się z faktem posiadania jej od ponad 6 lat bez przerwy....
to zachwianie mojego stanu, który i tak nie jest constans........, może
dlatego tak cholernie chciałoby się coś znowu robić....
M.

1. Data: 2003-07-29 19:50:14

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to zachwianie mojego stanu, który i tak nie jest
constans........, może
> dlatego tak cholernie chciałoby się coś znowu robić....

a gdybys tak, aby "przezyc" zachaczyla sie gdzie na sekunde
spolecznie np. tam gdzieludzie umieraja, miala bys cel - a w
trakcie czegos szukala??? twoj stan sie ustabilizuje!
Ps. Bardzo prosze odpowiadaj pod postami, taka zasada i
czytelniejsze
Ps2. Ide spac, bo wlasnie ja rano zapycham... na polkolonie
z najbiedniejszymi dzieciakami z okolic (50-tka) - takie
mają wakacje jurajskie, zamiast patrzyc na pijanych
rodzicow, albo patrzec jak inne dzieci jezdza!

1. Data: 2003-07-30 13:39:21

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"marta" w news:bg6ggo$scq$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> To ja dzisiaj reklamację z takiego życia chciałabym
> złożyć, bo towar nie satysfakcjonuje mnie

Eeee tam... przerabialem i niestety reklamacji juz nie przyjmuja.

> czy praca też dla was jest czymś w rodzaju narkotyku,
> a jej nagły brak speedem głodowym?

O tak! Ponoc mam zadatki na pracoholika ;-)

> mniej wtedy myślę o sypiącym mi się
> chwilami jak piasek Grzesiowi

Zaden piasek mi sie nie sypie! Kto taeplote zapodal? ;-)

> czy można się jakoś inaczej ustawić w takiej
> beznadziejnej chwili do życia szukać mimo
> wszystko happy endu wielu jego kwestii,
> tkwiąc w takim maraźmie jak teraz?

Jasne, ze mozna. No bo niby czemu nie?

> czy praca waszym zdaniem i ucieczka w nią może
> sprawić np, że te same dennie prezentujące się
> sprawy kiedykolwiek inaczej dostrzegę?

To mozliwe. Czlowiek nie widzi spraw takimi jakimi w istocie sa. Zawsze
musi przepuscic je przez filtr wlasnych doswiadczen, emocji.

> ciemność dzisiaj widzę, ciemność.........

A ja ciagle zielonkawo-zolty ekran, bo mi koloru niebieskiego nie
odtwarza ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Alkoholik piwny ?
świadomość, popęd, nakręcenie (dzień mija...)
Roznice
psychoterapia Zielona Góra
Nie tylko ludzie. ;)