remont kapitalny mieszkania - 101 pytan

1. Data: 2002-11-03 19:58:01

Temat: remont kapitalny mieszkania - 101 pytan
Od: Grzegorz Wieczorek <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

przymierzam sie do kupinia jakiejs "ruiny po staruszku" w dobrej
lokalizacji

stare budownictwo ok45m2 2 pokoje kuchnia lazienka

ile moze wziac ekipa za:
nowe instalacje w obrebie lokalu
rwanie tynkow i podlog oraz polozenie nowych
montaz kibla wanny umywalki i innych sprzetow standardowych

kazdy komentaz mile widziany

1. Data: 2002-11-04 08:29:27

Temat: Re: remont kapitalny mieszkania - 101 pytan
Od: "Michal" <m...@R...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wieczorek" <d...@s...com.pl> wrote in message
> [...]
> nowe instalacje w obrebie lokalu
> rwanie tynkow i podlog oraz polozenie nowych
> montaz kibla wanny umywalki i innych sprzetow standardowych

Ja w Krakowie za podobny zakres zaplacilem przy mieszkaniu 37m2:
- 5k za robocizne ekipy remontowej
- 4k za materialy do tej robocizny
- 2,5k za elektryke z materialami

W tych kwotach nie ma oczywiscie paneli, fliz, wykladzin, ceramiki, drzwi,
okien, grzejnikow, armatury, gniazdek, lacznikow, itd.

Pzdr,
Michal

1. Data: 2002-11-04 08:42:51

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tych kwotach nie ma oczywiscie paneli, fliz, wykladzin, ceramiki, drzwi,
> okien, grzejnikow, armatury, gniazdek, lacznikow, itd.

:)
Czyli jeszcze minimum jakichś 15 k zł

Asmira

1. Data: 2002-11-04 11:01:46

Od: "Michal" <m...@R...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"asmira" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> :)
> Czyli jeszcze minimum jakichś 15 k zł

Hmm... :)

Policzmy:
flizy/terakota na ~30 m2 podlogi + sciany w lazience - 2k
wykladzina na ~10m2 + listwy - <1k
ceramika - kabina, umywalka, WC - 2k
drzwi - wejsciowe i 2 wewnetrznych - <2k
okna - mnie nie dotyczy, bo juz wymienione - 2k
grzejniki - 1k
armatura - 0,5k
osprzet el. - 0,5k

Razem: wyszlo 11k. Biorac pod uwage 1001 bzdur, ktore jeszcze po drodze
trzeba kupic, to faktycznie wychodzi jakies 15k.

Michal.

czy warto kupowac taki dom? poradzcie !
czym sczyścić plame z herbaty?
deLonghi
srodki grzybobojcze przy wykanczaniu lazienki - pilna sprawa
jaki program do projetowania...