reportaż

1. Data: 2000-11-29 13:30:17

Temat: reportaż
Od: "===wojmat===" <C...@v...pl.INVALID> szukaj wiadomości tego autora

Nadarza sie okazja wspomozenia dziennikarki, pani Aleksandry
Bockowskiej, w pisaniu reportazu, jaki nieczesto gosci na lamach prasy
mainstreamowej. Chodzi o sprawe testow na zwierzetach. Swoj apel pani
Aleksandra oglosila w GW z dn. 9.11.2000, a brzmial on tak:

"Przygotowuje reportaz o eksperymentach przeprowadzanych na
zwierzetach.
Szukam osob, ktore pracuja lub pracowaly w laboratoriach naukowych
albo
kosmetycznych. Jakie to sa doswiadczenia? Po co sie je robi? Czy
wszystkie przeprowadzane eksperymenty sa konieczne? Czy zdarzaja sie
pomylki? Co z alternatywnymi metodami? Jak hoduje sie zwierzeta
doswiadczalne?
Czekam na panstwa telefony i listy. (...)
E-mail: a...@g...pl
Gwarantuje anonimowosc.

Aleksandra Bockowska"

wojmat

2. Data: 2000-11-29 20:46:17

Temat: Re: reportaż, ale może o czymś ważniejszym?
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"===wojmat===" <C...@v...pl.INVALID> wrote in message
> [...]
> pomylki? Co z alternatywnymi metodami? Jak hoduje sie zwierzeta
> doswiadczalne?
> Czekam na panstwa telefony i listy. (...)

A może pani redaktor weźmie się za napisanie reportarzu o tym jak ludzie
pięknie zdrowieją z nieuleczalnych chorób, jak odzyskują młodość i urodę po
przejściu na Żywienie Optymalne, mimo tego co mówią lekarze.
to jest dopiero istotny temat a nie jakieś szczury i inne biedne stworzonka.
Choć jak sądzę GW woli pisać o tak nieistotnych dla ludzi i ich zdrowia
sprawach jakich pełno wszędzie, lub co gorsza prezentuje opinie i poglądy
( fałszywe) na temat tego co zdrowe. W końcu trza być w nurcie reklamowania
zboża jako najlepszego pokarmu dla ludzi tak jak i kotów czy psów tj.
organizmów wybitnie mięso i tłuszczożernych.
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2000-11-29 20:49:46

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-11-29 22:17:16

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <3a2569fb$1@news.artur.pl>...

>A może pani redaktor weźmie się za napisanie reportarzu o tym jak ludzie
>pięknie zdrowieją z nieuleczalnych chorób, jak odzyskują młodość i urodę po
>przejściu na Żywienie Optymalne, mimo tego co mówią lekarze.

Zawsze mozna polaczyc dwa tematy w jednym reportarzu. Np. zastosowanie
zwierzat laboratoryjnych jako glownego skladnika diety optymalnej...

IMHO temat rozpuszczania na zywca oczu krolikom podczas testowania szamponu
"no more tears" zwierzat jest ciekawszy niz pieprzenie o jakichs maniakach
zracych loj.

Adam B.

5. Data: 2000-12-01 10:09:11

Temat: D.O i homeopatia ;-)
Od: "Gandalf" <G...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <o...@p...com> wrote in message

> [...]
po
> przejściu na Żywienie Optymalne, mimo tego co mówią lekarze.
[...]

Tak. Masz rację Żywienie Optymalne jest naprawdę rewelacyjne. Ale
dopiero w połączeniu z homeopatią, pokazuje swoją prawdziwą potęgę.

Spróbuj, tak jak ja, Żywić się Optymalne, ale w dawkach homeopatycznych.

IQ wzrasta _jeszcze_ bardziej, niż tylko na Ż.O. Gwarantuję.

;-[```

Z wegetariańskim pozdrowieniem,
Gandalf

6. Data: 2000-12-01 10:24:07

Temat: Re: D.O i homeopatia ;-)
Od: o...@p...com (jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Gandalf" napisał(a):

> [...]
>
> Spróbuj, tak jak ja, Żywić się Optymalne, ale w dawkach homeopatycznych.
>
> IQ wzrasta _jeszcze_ bardziej, niż tylko na Ż.O. Gwarantuję.

To powiedz może jakie masz IQ?
Ciekawe czy mnie pobijesz drogi Gandalfie?

Z wysokotłuszczowym pozdrowieniem ;)
Jacek

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

7. Data: 2000-12-01 13:19:31

Temat: Re: reportaż
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <3a2504e0$1@news.vogel.pl>,
"===wojmat===" <C...@v...pl.INVALID> wrote:
> [...]
> pomylki? Co z alternatywnymi metodami? Jak hoduje sie zwierzeta
> doswiadczalne?
> Czekam na panstwa telefony i listy. (...)

Od lat pracuje ze zwierzetami w laboratorium naukowym. Czy wszystkie sa
potrzebne? Nie wiem jak to wyglada w badaniach kosmetykow, ale w moich
tych doswiadczen jest raczej zbyt malo. Tym wszystkim myszkom, szczurom,
krolikom, malpkom itd. nalezaloby postawic pomnik. To dzieki nim
zaczynamy na przyklad rozumiec nature nowotworow. To dzieki nim mamy nowe
leki. Jesli ktos ma inny pomysl, na przyklad zbierze grupe ochotnikow na
ktorych przeprowadzilbym badania uszkodzen genu, niedawno przeze mnie
odkrytego, to przynajmniej na poczatek kilka ladnych bialych myszek
zostaloby uratowanych.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

8. Data: 2000-12-01 20:44:18

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gandalf" <G...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
homeopatycznych.

> IQ wzrasta _jeszcze_ bardziej, niż tylko na Ż.O. Gwarantuję.

No i oczywiście nie zapomnij poddać się radiestezji - będziesz wtedy
nieśmiertelny :>>
--

Pzdr.
Justyna (wszystkożerna)

9. Data: 2000-12-03 16:31:34

Temat: Odp: D.O i homeopatia ;-)
Od: "Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sami zacznijcie jeść w dawkach homeopatycznych cokolwiek a nie zaśmiecajcie
tej grupy głupawymi żartami. Możecie nawet dalej zaśmiecać tę grupę - po
kilku tygodniach żywienia w dawkach homeopatycznych nie będziecie mieć siły
na zaśmiecanie :-) czego wam serdecznie życzę.

To przez takich ignorantów jak wy sprawa DO pozostaje nierozwiązana.

Użytkownik krys <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c...@a...hb7fe527d.i
nvalid...

10. Data: 2000-12-03 20:05:30

Temat: Re: Odp: D.O i homeopatia ;-)
Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <90e6k2$s5l$2@news.onet.pl>,
"Der Maulwurf" <d...@p...onet.pl> wrote:
> Sami zacznijcie jeść w dawkach homeopatycznych cokolwiek a nie zaśmiecajcie
> tej grupy g3upawymi żartami. Możecie nawet dalej zaśmiecać tę grupę - po
> kilku tygodniach żywienia w dawkach homeopatycznych nie będziecie mieć si3y
> na zaśmiecanie :-) czego wam serdecznie życzę.

Jak do tej pory to wlasnie zwolennicy DO nie podaja zadnych sprawdzalnych
i naukowo zweryfikowanych danych.

> To przez takich ignorantów jak wy sprawa DO pozostaje nierozwiązana.

Sprawa DO pozostaje nierozwiazana bo nikt zajmujacy sie naukowo
metabolizmem i dieta nie widzi nic interesujacego w prowadzeniu badan nad
DO. Jacek napisal kiedys o grupie naukowcow z Wojskowej Akademii
Medycznej w Lodzi, ktorzy mieliby sie niegdys DO zainteresowac i
prowadzili jakies badania. No coz, zaden z nich sie do prac nad DO nie
przyznaje, niczego nie opublikowali.
Sprawa pozostaje nierozwiazana bo zwolennicy DO, z dr. Kwasniewskim na
czele, albo nie chca, albo nie potrafia podjac badan naukowych na tyle
systematycznych, udokumentowanych i weryfikowalnych aby nadawaly sie do
publikacji w czasopismie naukowym. Atkins w US opublikowal wyniki prac
nad swoja dieta, jest ona juz dosc dobrze zbadana i zweryfikowana, znane
sa wskazania i przeciwskazania, a lekarze wiedza jak kontrolowac chorych
stosujacych ta diete. Jezeli dr. Kwasniewski woli traktowac DO jako
religie niz nauke, a wiekszosc zwolennikow DO na forum zachowuje sie jak
fanatyczni ortodoksi swojej religii, to ja nie widze powodu dla ktorego
inni mieliby DO traktowac powaznie. Sa rozne religie i wyznawcy
wiekszosci z nich czuja sie rownie dobrze.
Czy wyznawcy DO maja tak duzo wspolnego z kosciolem katolickim, ze
prowadza tak zarliwa ewangelizajce??

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Zatkany nos
Dodatek maczki kostnej do potraw, kielbas ?
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa
podagra, dna moczanowa