roboty kuchenne-tarcze

1. Data: 2005-06-18 09:43:09

Temat: roboty kuchenne-tarcze
Od: "Katarzyna S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moze ktoś wie czym różni sie tarcza do ścierania od tarczy do przecierania
ziemniaków.
Niektóre roboty maja w info wpisana tercze do scierania np Siemens MK52800
inne jak np zelmer Fenomen 880 ma wpisana tercze do przecierania ziemniaków
a jescze inny jak nap Moulinex Odacio 3 Super Maxipress DFC 64 F maja w
zestawie te dwie tarcze.
Chciałabym kupic robota ktory mnie wyreczy w tarciu ziemniaków na placki
ziemniaczane i nie wiem ktorego z nich wybrac. A moze ktos napisze jak sie
sprawuja albo co nie tak jest w jakimś.
Dziekuje i pozdrawiam zycząc miłego weekendu
Kasia S

2. Data: 2005-06-18 10:39:08

Temat: Re: roboty kuchenne-tarcze
Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziemniaków
> a jescze inny jak nap Moulinex Odacio 3 Super Maxipress DFC 64 F maja w

mam/uzywalem Siemens MK52800 , Fenomen 880 i Prymus typ 877

najgorsze badziewie to Prymus typ 877 na tym ziemniakow nie zetrzesz
silnik sie zatrzyma :)
a co do Siemens MK52800 , Fenomen 880 to tarcie ziemiakow bez problemu
ale jednak wole Fenomen 880 bardziej praktyczny od siemensa

3. Data: 2005-06-18 14:21:49

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna S" <s...@g...pl> wrote in message
> [...]
> ziemniaczane i nie wiem ktorego z nich wybrac. A moze ktos napisze jak sie

ja polecam Fenomen - do robienia surówek, salatek, plackow ziemniaczanych,
ciast, koktajli - ja generalnie tne mieszam w nim sporo - ma bardzo dobre
tarcze
ostatnio sporo razy zwalczałam nim bardzo ostra cebule - robot okazal sie
swietny do jej ciecia bez plakania nad nia
Ania

4. Data: 2005-06-19 17:08:19

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna S" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Chciałabym kupic robota ktory mnie wyreczy w tarciu ziemniaków na placki
> ziemniaczane i nie wiem ktorego z nich wybrac. A moze ktos napisze jak
> [...]
***
Lepiej kupić maszynkę do mielenie mięsa elektryczną + przystawkę ( trze,
szatkuje itp.)
Mam Zelmera już kilka lat i jest super

Grzegorz

5. Data: 2005-06-19 17:33:40

Od: "Katarzyna S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Katarzyna S

Tanie noclegi w Augustowie
ozdobna wylewka
Jaka pralka: Bosch, Electrolux, Siemens, Ariston?
Jakie używacie półki na CD/DVD ?
pytanko o mikrofalowke