rondel a wok

1. Data: 2002-01-17 17:06:15

Temat: rondel a wok
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy można powiedzieć, że wok to taki azjatycki rondel? W czym przejawia sie
ewentualna wyższość woka nad rodzimym rondlem?
Mam strasznie zniszczoną patelnie teflonową (używanie jej dalej grozi chyba
śmiercią...) i postanowiłam kupić coś, w czym można i smażyć, i dusić.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-01-17 17:21:44

Temat: Re: rondel a wok
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Ania
>
> Wok jest super a wyzszosc polega na tym ze mozesz smazyc w glebokim
tluszczu i b szybko. To podobno zdrowsze. Ale ja mam wok i ok, ale jak
chcesz zrobic mala pitrawe, to ci sie nie oplaca ruszac woka. Zatem wok kup
bo jest super ale kup tez patelnie, najlepiej bez teflonu, z tych nowszych,
bo przeciez w woku nie usmazysz kotletow...
Kaska

1. Data: 2002-01-18 09:51:42

Od: "Kasieńka" <k...@n...gdansk.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Nowak ...

> [...]
> bo jest super ale kup tez patelnie, najlepiej bez teflonu, z tych
nowszych,
> bo przeciez w woku nie usmazysz kotletow...

Czy woka można używać na płycie ceramicznej ?
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-01-18 10:10:05

Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasieńka" <k...@n...gdansk.tpsa.pl>
napisał w wiadomości news:a28r1k$gh2$1@news.tpi.pl...
[..]
> Czy woka można używać na płycie ceramicznej ?

No jasne! Trzeba tylko zwrócić uwagę, aby dno woka było równe, tzn. ani
nie wypukłe, ani wypukłe.
Będzie się wtedy "bujał" i może w miejscu wypukłości się i zawartość
przypalać.
Ja swojego woka (made in Taiwan from Ikea) musiałem "wklepać", bo się
właśnie kołysał.

Powodzenia w "wokowaniu" :)))

Adam 'Rolek' Rolbiecki
[This mail is ozone friendly and was not tested on animals]

1. Data: 2002-01-18 18:55:16

Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej, tak myślałam, ze w woku moze być nieporęcznie robić naleśniki, ale
żeby tak w woku nie można było usmażyć kotletów... Aż tak źle?!!
Kości zostały rzucone....Wczoraj wieczorem zostawiałam swoją zuzytą
patelnie w zsypie, a jutro idę pożyczyć jakąś od siostry.
Pozdrawiam smakowicie ;-))
Ania

"Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> wrote in message

Zatem wok kup
> bo jest super ale kup tez patelnie, najlepiej bez teflonu, z tych
nowszych,
> bo przeciez w woku nie usmazysz kotletow...
> Kaska

CYBERBAR
przyprawy i sosy
suflet