rośliny zadarniające

1. Data: 2002-10-31 23:21:25

Temat: rośliny zadarniające
Od: "Ania" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, nazywam się Ania im piszę pierwszy raz.
Mam działkę na Mazurach, zarośniętą 20letnimi modrzewiami, lipami,
jesionami, klonami oraz częścią warzywno-krzaczastą. Lipki poszły w górę
odsłaniając niestety widok na ogród. Miałam pomysł aby posadzić pod nimi
jakieś roślinki zadarniające np. barwinek (niestety słabo rośnie) lub jakiś
bluszcz. Co najbardziej polecacie na zacienioną, piaszczystą ziemię
mazurską?
Wdzięczna za żywczliwe odpowiedzi,
Anka.

2. Data: 2002-11-01 09:56:04

Temat: Re: rośliny zadarniające
Od: "JK" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@c...pl> napisał w wiadomości
> Cześć, nazywam się Ania...
>... Co najbardziej polecacie na zacienioną, piaszczystą > ziemię mazurską?

Witam.
Nie jestem specjalista, ale poszukaj opisu o "Tojeści rozesłanej".
u mnie rozrasta sie b. szybko zastepujac trawe, nie wymaga koszenia i jest
odporna na deptanie. Polecam.
Pozdrawiam - JK.

3. Data: 2002-11-01 11:16:24

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie jestem specjalista, ale poszukaj opisu o "Tojeści rozesłanej".
> u mnie rozrasta sie b. szybko zastepujac trawe, nie wymaga koszenia i jest

Dla tojeści na piaszcystej mazurskiej ziemi moze byc za sucho - woli ona
wilgotniejszą glebę - myślę ze w takim miejscu może rosnąć maciezanka,
kostrzewa , skalnice , dzwonki, rogownica ...

Pozdro
Jack

Iglaki i usychające igły
Witanie i pytanie